בניית דף בפייסבוק

בניית דף בפייסבוק

בניית דף בפייסבוק

4.5 מיליון ישראלים גולשים מדי יום בפייסבוק – לא הגיע הזמן שתתחילו לפרסם ולשווק בפייסבוק?

חברת היידה מציעה ללקוחותיה שירות בניית דף בפייסבוק.  אנו מעצבים ללקוחותינו מגוון דפים מעוצבים  ואף בונים אתרים תדמיתיים בפייסבוק.

מעוניינים לבנות לעצמכם כרטיס ביקור אטרקטיבי בפייסבוק ולהתחיל למשוך אלפי גולשים לאתר שלכם?  פנו אלינו עוד היום לקבלת דף מעוצב בפייסבוק.

קידום ברשתות חברתיות הוא כבר מזמן הדבר החם ביותר בתהליכי קידום ברשת האינטרנט. קמפיין קידום ברשתות חברתיות מתנהל ברשתות חברתיות וברשתות נישה בתחום בו עוסק האתר. קידום ברשתות חברתיות הינו קמפיין הדורש עבודה ארוכה ובאופן שוטף, שכן יש לקחת בחשבון שלוקח זמן לקבל מיתוג ברשת חברתית בצורה בה ניתן יהיה לשווק בה. בניית דף בפייסבוק הופכת מיום ליום לאופציה מועדפת על חברות שיווק ועסקים באינטרנט.

שיווק בפייסבוק דורש סבלנות ואינטליגנציה רגשית. בשיווק מהיר ולא נכון, משתמשי הרשת החברתית יוכלו להגיב באופן שלילי לפרסום חודר לרשתות בהן הם פעילים. קמפיין קידום ברשתות חברתיות מומלץ לחברות ועסקים, שכן גם בתהליך קידום אתרים ברשת – ישנה השפעה רבה ומשמעותית לתמיכת קידום מרשתות חברתיות. עם זאת, מומלץ לבצע קמפיין ברשתות חברתיות במקביל לעבודת קידום אתרים – שכן, יש להפנות את הגולשים מהרשתות החברתיות לכניסה ולמכירה מתוך אתר החברה.

בניית דף אוהדים בפייסבוק

בניית דף אוהדים בפייסבוק החלה כמשהו משעשע, צעירים רבים פתחו דפי מעריצים לאמנים ולידוענים המוערצים עליהם. בהמשך החלו לפתוח דפי מעריצים למותגים של הלבשה ומוצרים שונים. בעלי העסקים זיהו את הפוטנציאל והחלו להקצות משאבים רבים לפיתוח דף האוהדים שלהם ברשת. דף אוהדים בפייסבוק הוא דרך נהדרת להישאר קרוב לגולשים שלכם וללמוד על הצרכים שלכם. באמצעות צירוף אוהדים תוכלו לקבל שיווק ממוקד ללקוחותיכם, תוכלו לעדכן אותם על מבצעים חדשים ולפנק אותם בקופונים שונים.
דף אוהדים תופס גם כוח קידומי ברשת – ככל שמצטרפים יותר אוהדים לדף – כך הוא נעשה יותר חזק בעיני מנועי החיפוש. לאלו מכם שמבינים דבר או שניים בקידום אתרים, וודאי כבר שמתם לב שדפי האוהדים בפייסבוק מקבלים דירוג PR על ידי גוגל. חברת היידה קידום אתרים בונה עבורכם דפי נחיתה לצירוף אוהדים בפייסבוק.

סקירה קצרה בפייסבוק תגלה לכם שהתחרות כיום הולכת ומתעצמת, נראה כאילו כל המותגים והעסקים גילו את פייסבוק בבת אחת כשבכל יום קמים מיני אתרים חדשים ודפי נחיתה בפייסבוק. במקרה זה מומלץ לכם לתפוס את הרכבת עוד היום ולבנות לעצמכם דף אוהדים בפייסבוק. במקרה של פייסבוק , המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" בהחלט נכון ומוטב היום מאשר מחר. כבר הוכח מעל כל ספק שנוכחות חיובית ברשתות החברתיות מובילה לקידום אתרים ומגדילה את נפח המכירות של האתר.

אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום בניית דף  בפייסבוק.