לקוחות מרוצים



















סיפורי הצלחה

ערוץ 7 - בעיות אופטימיזציה שפגעו בחשיפה
בעיה:
ערוץ 7 הנו אתר חדשותי שנדרש להופיע בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים שקשורים לנושאים חדשותיים. זיהינו שבמשך שנים האתר של ערוץ 7 לא מקבל את אותה מידת חשיפות והקלקות כמו המתחרים הבולטים שלו ולא הצלחנו להבין מה גורם לכך, גם כשנעזרנו במספר חברות קידום אתרים.
מה עשינו בשבילהם:
במשך חודשיים סרקנו את כל מדורי האתר וביצענו אופטימיזציה מעמיקה לאיתור בעיות סריקה ואינדוקס.
תוצאה
"היידה הצליחה להצביע על לא מעט בעיות אופטימיזציה שנעלמו מנגד עינינו. התובנות של היידה עזרו לערוץ 7 להכפיל את החשיפות והנראות שלנו בגוגל ובאופן ישיר גם להגדיל את כמות הכניסות לאתר. הנוכחות של ערוץ 7 בגוגל כאתר חדשות מוביל בציבור הדתי – לאומי חשובה מאין כמוה והיידה הצליחה להתוות את הדרך המהירה והנכונה למטרה זו."
הדרכה והמלצות לשיפור אופטימיזציה באתר חדשות
בעיה:
ההתעסקות היום יומית בחדשות משכיחה מאיתנו לפעמים את חשיבות הקידום האורגני ואת הכוח של גוגל בכל הנוגע לתנועה לאתר. רצינו שתוכן מהאתר יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
מה עשינו בשבילהם:
במסגרת הפעילות העביר אנידור 2 סדנאות לצוות הכותבים והעורכים של האתר ועזרו לנו לאתר בעיות אופטימיזציה באתר.
תוצאה
מיקוד העורכים והכותבים ושיפור התאמת התכנים באתר לקידום בגוגל.
בעקבות הפעילות הגדלנו את החשיפה לקהלים חדשים ואתה את תנועת הגולשים באתר.
קמפיין לעורך דין המספק שירות החזרי מס לשכירים
בעיה:
לא הייתה שום פעילות באינטרנט והיה צורך לגייס לקוחות.
מה עשינו בשבילהם:
הלקוח לא היה מוכר וממותג ולכן התחלנו בתהליך בניית אמון באמצעות תוכן:
בשלב ראשון, יצרנו תוכן רלוונטי בעל ערך עבור קהל היעד (מידע על החזרי מס לשכירים, זכויות עובדים ועוד), קידמנו את התוכן בפייסבוק, צברנו אלפי חשיפות, שיתופים ובעיקר אמון מול קהל היעד. בשלב הבא הצענו ללקוחות ספרון דיגיטלי בחינם בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם. בשלב האחרון זימנו אותם לפגישה עם הלקוח.
תוצאה
רק לאחר תהליך בניית האמון בנינו קמפיין מכירות בפייסבוק – שתוצאותיו היו 30% המרה! כלומר, 1 מכל 3 גולשים שנחשף לקמפיין שלנו – הפך ללקוח!
לאתר היו המון כניסות אך מעט מאוד המרות. הגולשים לא הפכו ללקוחות! כמו כן, האתר לא היה מקודם טוב בתוצאות החיפוש של גוגל.
בעיה:
לאתר היו המון כניסות אך מעט מאוד המרות. הגולשים לא הפכו ללקוחות! כמו כן, האתר לא היה מקודם טוב בתוצאות החיפוש של גוגל.
מה עשינו בשבילהם:
חקרנו לעומק את התנהגות הגולשים באתר: לאן הם נכנסים? איפה הם נתקעים? ומה הבעיה?
גילינו שהדרך לרכישה רצופה מכשולים והאתר בנוי בעיקר לתוכן ולא להמרות.
למשל: היה רק עמוד הזמנות אחד, והליך ההזמנה היה מלא באגים ולא אינטואיטיבי.
מעבר לעבודת ה- SEO הרגילה, התמקדנו בעבודת UI באתר והפכנו אותו למכירתי יותר.
תוצאה
כל חדרי המלון הוזמנו מראש לשנה קדימה – לאחר חודש וחצי של עבודה.
קידום לוקאלי ללקוח שמציע שירות באזור גיאוגרפי מצומצם
בעיה:
"אני רוצה שאנשים באזור שלי ידעו שאני קיים", זו הבקשה מלקוח שמציע שירותים באזור ממוקד ורוצה לקבל יותר "תנועה" של לקוחות שנמצאים בסביבה. ללקוח לא היה תקציב גבוה ולכן ביקש שנבנה פעילות ממוקדת רק לאזור בו הוא נמצא.
מה עשינו בשבילהם:
• פתחנו ללקוח Google my business ושיפרנו את הנראות שלו באופן שוטף בתוצאות החיפוש ובגוגל מפות – גם בעברית וגם באנגלית.
• ביצענו אופטימיזציה לאתר והגדלנו את כמות התכנים באתר
תוצאה
• לאחר 7 חודשים – עלייה של 180% בהופעות בתוצאות החיפוש
• עלייה של מעל 300% בהופעות בגוגל מפות
מעבר מאתר ישן לחדש בזירה תחרותית
בעיה:
לקוח עם אתר מקודם מאוד בתחום הריהוט, העלה אתר חדש במהלך החגים עם מגוון עצום של תקלות אופטימיזציה שמנעו מגוגל לראות את רוב דפי האתר והעיפו את האתר מתוצאות החיפוש של גוגל בתוך פחות משבוע. (מיותר לציין שלצערנו לא ניתנה לנו האפשרות לבדוק את האתר החדש טרם עלייתו לאוויר).
מה עשינו בשבילהם:
• במשך חודשיים תפקדנו כצוות QA מסביב לשעון וטיפלנו במגוון בעיות כמו:
טיפול בהפניות מהאתר הישן לחדש
טיפול בזמני טעינה של מעל 20 שניות לדפים הראשיים באתר
טיפול בדפים ואזורים שלמים באתר שלא הופיעו בשל שגיאות שרת
אינדוקס מחדש של כל דפי האתר ואזורי התוכן
תוצאה
המכה הייתה אנושה, אך אחרי חצי שנה , לא רק שהצלנו לחזור למיקומים המקוריים – אלא אפילו הצלחנו לשפר את התוצאות.
פה מתחילים להתקדם!
השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם
מה הלקוחות שלנו אומרים?
הילה רפפורט אחלר
מנהלת דיגיטל -
טמפו
עוזי ברוך
מנכ"ל ערוץ 7 -
ערוץ 7
דנה סער
מנהלת תחום אינטרנט במרכז הרפואי ת"א -
איכילוב
Jonathan Bailey
General Manager -
Cathay Pacific
Michelle Koragi
Head of Digital -
Weizmann Institute of Science
Kobi Gamliel
Head of Agency Growth -
WIX
שיר בהר
מנהלת אתר בניין ודיור לשעבר -
בניין ודיור
עומר גל
מנהל שיווק -
איסתא
עדי גילון
סמנכ”לית שיווק -
רהיטי קיבוץ השלושה
מיכה פלר
מנהל חטיבת שיווק דיגיטלי -
קבוצת ZAP
אבישג איילון
מנהלת שיווק -
מלון עין גדי
רמי רומנובסקי
בעלים -
אלן קאר ישראל
שרון ערמי
מנהלת שיווק -
אתוסיה
חן מרגולין
מנהל פיתוח עסקי -
יזמקו
רויטל אלטמן
VP Marketing -
אומניטלקום
אייל חברוני
בעלים -
מדי לינק
מורן צור
מנהלת שיווק ומכירות -
אמבט4יו
אופיר כהן
מנהל שיווק ומכירות -
דרור כלי עבודה
יואב בן פורת
בעלים -
YBP media
דן פגין
מנהל שיווק -
פלה דה תה
בואו לשמוע את המילים החמות