מאמרי קידום אתרים

איך אתר QUORA יכול לעזור ל-SEO ויצירת תוכן?

אנשי SEO ומנהלי תוכן נמצאים במרדף תמידי אחרי מילות מפתח ותכנים רלוונטיים שיביאו טראפיק לאתר מצד אחד, ומצד שני יהיו רלוונטיים ויתאימו למותג שלהם, יש המון דרכים לעשות זאת, אחת מהן היא היעזרות באתרי שאלות-תשובות, בישראל יש לנו את askpeople ו-stips ואילו המקבילה הבינלאומית לאתרים הללו והמוכרת ביותר היא QUORA עליה נרחיב במאמר זה, אך [...]

איך אתר QUORA יכול לעזור ל-SEO ויצירת תוכן? 2018-04-24T15:57:24+00:00

מדריך פרסום באאוטבריין 2018

הפרסום בפלטפורמות להמלצות תוכן רק הולך וגדל, זה לא משנה אם מדובר במותג ענק, או עסק קטן שמחפש דרך להגיע לקהלים נוספים, באאוטבריין יש מקום לכולם. ולכן הכנו מדריך עדכני לשנת 2018 שבו נעבור צעד אחרי צעד עד להקמת הקמפיין המיוחל. מה זה פלטפורמה להמלצות תוכן?  אין אחד שלא נתקל בשיטוט בין הכתבות באתרים השונים [...]

מדריך פרסום באאוטבריין 2018 2018-03-28T15:29:04+00:00

מדריך פרסום וקידום סרטונים ביוטיוב

שתי עובדות חשובות שכל משווק ב- 2018 כבר יודע: סרטונים זה התוכן הפופולארי ביותר את המכירות לרוב לא נעשה בפייסבוק או ביוטיוב – אלא באתר או בדפי נחיתה. אם לוקחים את 2 התובנות הללו, אנחנו מבינים שמצד אחד אנחנו צריכים לייצר ולשלב יותר סרטונים באסטרטגיית התוכן שלנו ומצד שני אנחנו צריכים למצוא דרך לנתב גולשים [...]

מדריך פרסום וקידום סרטונים ביוטיוב 2018-02-26T12:43:43+00:00

למה כדאי לחבר בין הנתונים של גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס?

המערכת של גוגל אדוורדס לפרסום בגוגל מעניקה לך כמעט את כל הנתונים שאתה צריך, כמות הקלקות, כמות המרות, עלויות, והופעות (impressions), אבל על דבר אחד היא לא יכולה לענות לך: מה קרה בין הרגע שבו הגולש הקליק עד לרגע שהפך להמרה, באיזה דפים הוא גלש? (בהנחה ומדובר בהפנייה של הגולש לאתר), מה שכנע אותו? למעשה [...]

למה כדאי לחבר בין הנתונים של גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס? 2018-02-13T13:58:36+00:00

בונים אתר חדש? זה הזמן לחפש מקדם אתרים!

בעולם השיווק מחלקים את העבודה על המוצר לכמה שלבים שונים: קודם מתכננים את המוצר, אח"כ עוברים לייצור – ואז מתחילה פעולת השיווק. השלבים האלו שונים לחלוטין כשמדובר בקידום אתרים – שזו פעולת שיווק לכל דבר. שהרי מקדם האתרים למעשה משווק את האתר. ולרוב מה שקורה זה שבעל עסק בונה אתר, משלם כסף על אפיון, עיצוב [...]

בונים אתר חדש? זה הזמן לחפש מקדם אתרים! 2018-02-11T15:45:21+00:00

טיפים לa/b testing אפקטיבי

ברור לכולנו שאם אנו רוצים קמפיין בעל תוצאות חיוביות עלינו למדוד תוצאות, והדרך לשם היא באמצעות בחינות ומדידות של נתונים במספר משתנים בקמפיינים שונים. המאמר הבא יעסוק במבחן הידוע לכולנו בשם A/B TESTING, המבחן הזה עוזר לנו להעריך את השינוי של פרמטרים בדפי נחיתה או באתרים תוך כדי קמפיין ממומן. המבחן די פשוט- A לצורך [...]

טיפים לa/b testing אפקטיבי 2018-02-08T15:13:17+00:00

האם השינויים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק משפיעים על שיווק באמצעות תוכן?

אמ;לק- הם לא,  ואסביר גם למה. אך לפני כן, תנו לי לקחת אתכם לסקירה קצרה שתנסה להסביר על מה כל המהומה. בואו נתחיל מהמובן מאליו: כיאה לחברה טכנולוגית,  זה לא סוד שפייסבוק משתנה כל הזמן. מאז שהוקמה הרשת החברתית הוכנסו בה שינויים רבים, חלקם חיוביים וחלקם פחות. אך בעוד הוכנסו שינויים שנועדו לשפר את חווית [...]

האם השינויים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק משפיעים על שיווק באמצעות תוכן? 2018-01-28T17:06:00+00:00

איך לגרום ליותר גולשים להקליק על המאמרים שלכם בטבולה ואאוטבריין?

מנהלי תוכן ואנשי קריאייטיב רבים תוהים פעמים רבות כיצד ניתן להגדיל את יחס ה-CTR של התוכן שהם מייצרים באמצעות פרסום ממומן בפלטפורמות השונות, אז נוסחה מדויקת עדיין אין וכנראה שגם לא תהיה, ולמרות זאת יש לא מעט כלים שניתן להיעזר בהם על מנת לשפר את תוצאותיכם.  זה הזמן להכיר לכם את Taboola Creative Trends. כשאנחנו [...]

איך לגרום ליותר גולשים להקליק על המאמרים שלכם בטבולה ואאוטבריין? 2018-01-15T09:42:46+00:00

פרסום בלינקדאין 2018 – כל מה שמשווק B2B צריך לדעת!

אם אתם עסק שמשווק לעסקים אחרים (B2B) אתם חייבים להתחיל לפרסם ולקדם את עצמכם בלינקדאין. לינקדאין הפכה עם השנים לפלטפורמת השיווק האפקטיבית ביותר לפרסום לקהל יעד מקצועי. חברת היידה בעלת ניסיון עשיר בניהול קמפיינים לקידום תוכן וגיוס לקוחות בלינקדאין. פנו אלינו לפרטים נוספים בכל הרצאה שאני מעביר על לינקדאין, השאלה הראשונה שאני שואל היא לכמה [...]

פרסום בלינקדאין 2018 – כל מה שמשווק B2B צריך לדעת! 2018-03-04T14:17:59+00:00

גוגל אנליטיקס – המדריך למתחילים

מה זה גוגל אנליטיקס? הכלי הנהדר הזה של גוגל מאפשר לכם כבעלי האתר לעקוב אחר תנועות הגולשים שלכם באתר, כאשר בעזרת אותו מעקב תוכלו לקבל נתונים אפקטיביים מאוד וליצור סטטיסטיקות שיעזרו לכם לשפר את האתר, המכירות, התכנים, או באופן כללי את רמת ההתעניינות במותג שלכם על ידי כך שתבינו את הצרכים של הגולשים שלכם ואת [...]

גוגל אנליטיקס – המדריך למתחילים 2017-12-25T13:36:19+00:00
 
אתם לא יוצאים מכאן בידיים ריקות
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אהבתם? עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד איתנו
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מבינים עניין, ועכשיו לעבודה!
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגע לפני שאתם עוזבים
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
זהו? כבר אתם עוזבים?
עוד לא ראיתם כלום!
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם