מאמרי קידום אתרים

צ'קליסט: איך בוחרים חברה לקידום אתרים / מקדם אתרים?

"הSEO מת" אם היה לכל מקדם אתרים שקל על כל פעם שהוא שמע את המשפט הזה היום היינו כולנו באי פרטי עם יאכטות ודרינקים. במאמר זה נבין למה הSEO לא רק שלא מת אלא שהוא העתיד של הפרסום והשיווק בגוגל ובכל מנוע חיפוש רלוונטי. קמפיינים בגוגל - תוצאה מיידית, עלויות אינסופיות כפי שהסברתי במאמר על [...]

צ'קליסט: איך בוחרים חברה לקידום אתרים / מקדם אתרים?2019-03-25T18:20:35+03:00

אאוטבריין פוקוס (Outbrain Focus) – פרסום וידאו בפלטפורמות להמלצות תוכן

פלטפורמות להמלצות תוכן הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי מחוויית הגלישה שלנו באינטרנט בדסקטופ ובמובייל, לרוב אנחנו מתעלמים או לפחות לא שמים לב, אבל התפתחות הבינה המלאכותית לא פוסחת גם על הפלטפורמות הללו וכך נוצר מצב בו אנו מקבלים המלצות לתוכן כמעט או לפעמים זהה להעדפות שלנו. אם אתם לא מכירים את אאוטבריין מספיק טוב, או [...]

אאוטבריין פוקוס (Outbrain Focus) – פרסום וידאו בפלטפורמות להמלצות תוכן2019-03-18T15:52:44+03:00

איך תבצעו קידום לוקאלי בפייסבוק לעסק שלכם?

קמפיינים מבוססי מיקום הפכו לפופולריים יותר ויותר בקרב עסקים שמבוססים מיקום כמו מסעדות, אולמות אירועים, חנויות פיזיות וכדומה. אז איך מגיעים לאותם תיירים או אנשים שלא תושבי המקום המחפשים את המסעדה שיצאו אליה הערב,  את הבר הקרוב למלון שלהם או בדיוק נמצאים בסביבת החנות שלכם ואתם מעוניינים שהם יחשפו אליה? בשונה מקמפיינים כאלו בגוגל לוקאלי [...]

איך תבצעו קידום לוקאלי בפייסבוק לעסק שלכם?2019-03-12T13:23:04+03:00

חשוב לדעת: איך בנוי תהליך קידום אתרים מקצועי?

קידום אתרים נחשב לשירות מאוד קשה להבנה למרבית הלקוחות.  אחרי הכל מדובר בתהליך שבו רב הנסתר על הגלוי ולא ממש ברור מה חברת ה-SEO עושה כל חודש ולמה זה לוקח כל כך הרבה זמן. אז כדי ליישר קו וכדי שתוכלו לדעת מהם השלבים הנכונים לעבודת SEO תקנית ומקצועית , כתבנו עבורכם מדריך שיסדר לכם את [...]

חשוב לדעת: איך בנוי תהליך קידום אתרים מקצועי?2019-02-27T11:16:15+03:00

מה חשוב לדעת על פרסום ממומן בגוגל בשנת 2019?

מאז שגוגל נכנסה לחיינו היא משחקת תפקיד מרכזי בשוק הפרסום.   אז אמנם גוגל מנגישה את הפלטפורמה והופכת אותה לידידותית יותר, אך ככל שהתחרות גדלה וגוגל מפתחת ומוסיפה אפשרויות חדשות - כך הופך פרסום בגוגל למקצוע שמצריך למידה באופן קבוע כדי להשיג ביצועים גבוהים.   במאמר זה נתאר כמה טרנדים שאנו מצפים לראות בפרסום בגוגל אדס [...]

מה חשוב לדעת על פרסום ממומן בגוגל בשנת 2019?2019-02-05T16:24:42+03:00

Google My Business המדריך ל-2019

גוגל לעסק שלי מ-א' ועד ת' א- אינדקס העסקים של גוגל Google My Business - נקרא לו מעכשיו בקיצור GMB - הוא אינדקס העסקים הרשמי של חברת Google ומטרתו לחבר בין בעלי עסקים ולקוחות שמחפשים אותם בגוגל. המערכת מאפשרת לבעלי עסקים לעדכן את כל המידע החשוב על העסק ולתקשר באופן ישיר עם לקוחות פוטנציאליים. האינדקס בנוי [...]

Google My Business המדריך ל-20192019-01-24T22:21:24+03:00

פרסום בלינקדאין 2019 – כל מה שמשווק B2B צריך לדעת!

אם אתם עסק שמשווק לעסקים אחרים (B2B) אתם חייבים להתחיל לפרסם ולקדם את עצמכם בלינקדאין. לינקדאין הפכה עם השנים לפלטפורמת השיווק האפקטיבית ביותר לפרסום לקהל יעד מקצועי. חברת היידה בעלת ניסיון עשיר בניהול קמפיינים לקידום תוכן וגיוס לקוחות בלינקדאין. פנו אלינו לפרטים נוספים […]

פרסום בלינקדאין 2019 – כל מה שמשווק B2B צריך לדעת!2019-02-13T16:34:37+03:00

מה ההבדל בין אינדוקס לסריקה בגוגל ואיך זה משפיע על SEO?

אחד הנושאים שפחות מובנים לבעלי אתרים ומשווקים בכל הקשור ל- SEO, זה ההבדל בין אינדוקס לסריקה/זחילה. כך יכול להיווצר מצב למשל שגוגל תאנדקס דף שהיא אפילו לא סרקה.  אם אתם חושבים שזה הזוי, מוזמנים לקרוא את המשך המאמר. […]

מה ההבדל בין אינדוקס לסריקה בגוגל ואיך זה משפיע על SEO?2019-02-04T16:13:42+03:00

Google Search Console – המדריך המלא 2018

כל מקדם אתרים יודע, שיש לרשותו ברשת המון כלים מדהימים לאיסוף וניתוח מידע על כל מה שזז; תנועות חיפוש, מתחרים, מילות מפתח, קישורים ועוד. מבין כולם, כדאי לזכור ולהחזיק במועדפים את המקור הקרוב והטוב ביותר למידע על ביצועי האתר שלנו: ה- GOOGLE SEARCH CONSOLE. מקדמי אתרים ותיקים עדיין מכירים אותו בשם הישן- GOOGLE WEBMASTER TOOL. [...]

Google Search Console – המדריך המלא 20182018-11-28T13:43:39+03:00

ביצוע מחקר מתחרים באמצעות SEMRUSH

הדרך למקום הראשון בגוגל עוברת דרך מחקר מתחרים מוצלח. אין פתרונות קסם ולא סודות מקצועיים, בעיניי זה גם אחד החלקים המרתקים ביותר בעבודה שלנו קצת לפני שאנחנו מגיעים לעבודה הקשה והסיזיפית יותר של קידום מילות המפתח והביטויים שלנו. מה זה אומר? בפועל זה אומר שנצטרך לערוך מחקר על מנת לגלות מי המתחרים האורגניים העיקרים שלנו, [...]

ביצוע מחקר מתחרים באמצעות SEMRUSH2018-11-19T11:24:46+03:00
Call Now Button
logo
אנחנו פה. דברו איתנו :)