מאמרי קידום אתרים

מדריך פרסום מאמרים ב-TABOOLA

בעידן בו אנו צריכים לתפור למידותיו של כל גולש באינטרנט את התוכן המיועד בדיוק עבורו הופכות הפלטפורמות להמלצות תוכן לפופאלריות מתמיד, כך שהתעלמות מהן ממש לא באה בחשבון, השחקנים המרכזיים במגרש כיום הם טבולה ואאוטבריין (הישראליות) שחולשות על שטחי הפרסום בכל האתרים המובילים בארץ ובעולם. אז אחרי המדריך לפרסום מאמרים באאוטבריין 2018 – הגיע הזמן [...]

מדריך פרסום מאמרים ב-TABOOLA2018-08-15T09:50:55+00:00

הכירו את גוגל אדס – כל מה שקמפיינר צריך לדעת בממשק החדש

עד היום ידענו יפה מאד להימנע מהמלבן הכחול בו הופיע  "Get more done.Try the faster AdWords" אך לפי גוגל בקרוב לא תהיה לנו ברירה ונוכל לעבוד רק דרך הממשק החדש. המעבר לממשק צריך לקרות בימים אלה ממש (יש כמה תאריכים סותרים, אבל זה יקרה בקרוב). כל מנהל קמפיינים בגוגל קיבל לאחרונה מייל מגוגל בו נכתב [...]

הכירו את גוגל אדס – כל מה שקמפיינר צריך לדעת בממשק החדש2018-08-13T12:49:00+00:00

כלים לניתוח מתחרים: שימוש ב- SimilarWeb (סימילאר ווב)

כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לאתר מתחרה שלכם וניסיתם להבין מה הם עושים כל כך טוב? זה לא תמיד נעים להודות אבל לעיתים המשפט "הדשא של השכן ירוק יותר" נכון, אז כדי לשדרג את האתר שלנו ולהצעיד אותו למקום שאנחנו מייעדים אותו אליו זה לא בושה ללמוד מהמתחרים, להיפך זה דבר חשוב והכרחי שיעניק לנו [...]

כלים לניתוח מתחרים: שימוש ב- SimilarWeb (סימילאר ווב)2018-06-05T15:31:08+00:00

מה זה דף נחיתה ולמה בכלל צריך את זה?

אם אתם משווקים ומנסים למכור באינטרנט, בטוח כבר שמעתם את המונח דפי נחיתה.  במאמר זה נסביר מה זה בכלל דף נחיתה, איך הוא יכול לעזור לכם למכור טוב יותר ותקבלו דגשים חשובים שיעזרו לכם לאפיין, לעצב ולכתוב את דף הנחיתה שלכם. אז מה זה דף נחיתה? דף נחיתה כשמו כן הוא, דף שהגולש נוחת אליו.  [...]

מה זה דף נחיתה ולמה בכלל צריך את זה?2018-06-03T16:06:52+00:00

איך אתר QUORA יכול לעזור ל-SEO ויצירת תוכן?

אנשי SEO ומנהלי תוכן נמצאים במרדף תמידי אחרי מילות מפתח ותכנים רלוונטיים שיביאו טראפיק לאתר מצד אחד, ומצד שני יהיו רלוונטיים ויתאימו למותג שלהם, יש המון דרכים לעשות זאת, אחת מהן היא היעזרות באתרי שאלות-תשובות, בישראל יש לנו את askpeople ו-stips ואילו המקבילה הבינלאומית לאתרים הללו והמוכרת ביותר היא QUORA עליה נרחיב במאמר זה, אך [...]

איך אתר QUORA יכול לעזור ל-SEO ויצירת תוכן?2018-04-24T15:57:24+00:00

מדריך פרסום באאוטבריין 2018

הפרסום בפלטפורמות להמלצות תוכן רק הולך וגדל, זה לא משנה אם מדובר במותג ענק, או עסק קטן שמחפש דרך להגיע לקהלים נוספים, באאוטבריין יש מקום לכולם. ולכן הכנו מדריך עדכני לשנת 2018 שבו נעבור צעד אחרי צעד עד להקמת הקמפיין המיוחל. מה זה פלטפורמה להמלצות תוכן?  אין אחד שלא נתקל בשיטוט בין הכתבות באתרים השונים [...]

מדריך פרסום באאוטבריין 20182018-03-28T15:29:04+00:00

מדריך פרסום וקידום סרטונים ביוטיוב

שתי עובדות חשובות שכל משווק ב- 2018 כבר יודע: סרטונים זה התוכן הפופולארי ביותר את המכירות לרוב לא נעשה בפייסבוק או ביוטיוב – אלא באתר או בדפי נחיתה. אם לוקחים את 2 התובנות הללו, אנחנו מבינים שמצד אחד אנחנו צריכים לייצר ולשלב יותר סרטונים באסטרטגיית התוכן שלנו ומצד שני אנחנו צריכים למצוא דרך לנתב גולשים [...]

מדריך פרסום וקידום סרטונים ביוטיוב2018-06-22T12:57:05+00:00

למה כדאי לחבר בין הנתונים של גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס?

המערכת של גוגל אדוורדס לפרסום בגוגל מעניקה לך כמעט את כל הנתונים שאתה צריך, כמות הקלקות, כמות המרות, עלויות, והופעות (impressions), אבל על דבר אחד היא לא יכולה לענות לך: מה קרה בין הרגע שבו הגולש הקליק עד לרגע שהפך להמרה, באיזה דפים הוא גלש? (בהנחה ומדובר בהפנייה של הגולש לאתר), מה שכנע אותו? למעשה [...]

למה כדאי לחבר בין הנתונים של גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס?2018-02-13T13:58:36+00:00

בונים אתר חדש? זה הזמן לחפש מקדם אתרים!

בעולם השיווק מחלקים את העבודה על המוצר לכמה שלבים שונים: קודם מתכננים את המוצר, אח"כ עוברים לייצור – ואז מתחילה פעולת השיווק. השלבים האלו שונים לחלוטין כשמדובר בקידום אתרים – שזו פעולת שיווק לכל דבר. שהרי מקדם האתרים למעשה משווק את האתר. ולרוב מה שקורה זה שבעל עסק בונה אתר, משלם כסף על אפיון, עיצוב [...]

בונים אתר חדש? זה הזמן לחפש מקדם אתרים!2018-02-11T15:45:21+00:00

טיפים לa/b testing אפקטיבי

ברור לכולנו שאם אנו רוצים קמפיין בעל תוצאות חיוביות עלינו למדוד תוצאות, והדרך לשם היא באמצעות בחינות ומדידות של נתונים במספר משתנים בקמפיינים שונים. המאמר הבא יעסוק במבחן הידוע לכולנו בשם A/B TESTING, המבחן הזה עוזר לנו להעריך את השינוי של פרמטרים בדפי נחיתה או באתרים תוך כדי קמפיין ממומן. המבחן די פשוט- A לצורך [...]

טיפים לa/b testing אפקטיבי2018-02-08T15:13:17+00:00
אתם לא יוצאים מכאן בידיים ריקות
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אהבתם? עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד איתנו
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מבינים עניין, ועכשיו לעבודה!
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגע לפני שאתם עוזבים
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
זהו? כבר אתם עוזבים?
עוד לא ראיתם כלום!
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם