מאמרי קידום אתרים

מה ההבדל בין אינדוקס לסריקה בגוגל ואיך זה משפיע על SEO?

אחד הנושאים שפחות מובנים לבעלי אתרים ומשווקים בכל הקשור ל- SEO, זה ההבדל בין אינדוקס לסריקה/זחילה. כך יכול להיווצר מצב למשל שגוגל תאנדקס דף שהיא אפילו לא סרקה.  אם אתם חושבים שזה הזוי, מוזמנים לקרוא את המשך המאמר. […]

מה ההבדל בין אינדוקס לסריקה בגוגל ואיך זה משפיע על SEO?2018-12-05T13:09:11+00:00

Google Search Console – המדריך המלא 2018

כל מקדם אתרים יודע, שיש לרשותו ברשת המון כלים מדהימים לאיסוף וניתוח מידע על כל מה שזז; תנועות חיפוש, מתחרים, מילות מפתח, קישורים ועוד. מבין כולם, כדאי לזכור ולהחזיק במועדפים את המקור הקרוב והטוב ביותר למידע על ביצועי האתר שלנו: ה- GOOGLE SEARCH CONSOLE. מקדמי אתרים ותיקים עדיין מכירים אותו בשם הישן- GOOGLE WEBMASTER TOOL. [...]

Google Search Console – המדריך המלא 20182018-11-28T13:43:39+00:00

ביצוע מחקר מתחרים באמצעות SEMRUSH

הדרך למקום הראשון בגוגל עוברת דרך מחקר מתחרים מוצלח. אין פתרונות קסם ולא סודות מקצועיים, בעיניי זה גם אחד החלקים המרתקים ביותר בעבודה שלנו קצת לפני שאנחנו מגיעים לעבודה הקשה והסיזיפית יותר של קידום מילות המפתח והביטויים שלנו. מה זה אומר? בפועל זה אומר שנצטרך לערוך מחקר על מנת לגלות מי המתחרים האורגניים העיקרים שלנו, [...]

ביצוע מחקר מתחרים באמצעות SEMRUSH2018-11-19T11:24:46+00:00

כך תשתמשו ותכינו סטיקרים / מדבקות ל-WhatsApp מהגלריה שלכם

לאחר שב- Whatsapp הוסיפו עידכונים חדשים לפני כחצי שנה בהם האפשרות בזמן אמת להוסיף סטיקר שמתעדכן אונליין בנוגע לשעה ולמיקום שהמשתמש נמצא בו. עכשיו מעלים שלב בשימוש הסטיקרים ומעכשיו – אפשר לייצור ולהוסיף סטיקרים בעיצוב אישי! כך תשתמשו ותכינו סטיקרים לWhatsApp מהגלריה שלכם, בנתיים רק בגירסת בטא בלבד ובנתיים רק לאנדרואיד IOS: לכן קודם כל [...]

כך תשתמשו ותכינו סטיקרים / מדבקות ל-WhatsApp מהגלריה שלכם2018-11-27T15:16:11+00:00

קייסטאדי – מה עושים כשחברת בניית האתרים מחריבה ללקוח את ה- SEO?

"אנחנו מעלים היום את האתר לאוויר!" את הודעת האימה הזו קיבלתי מלקוח גדול שלנו שליווינו את בניית האתר שלו כחלק מהליך הקידום שלו. חלק מהליך הליווי הכיל סעיף אחד חשוב במיוחד: "נא לא להעלות אתר חדש בימי חמישי ו\או ערבי חג - ואין להעלות אתר שלא אישרנו אותו להעלאה". אז כצפוי, את ההודעה לעיל קיבלתי [...]

קייסטאדי – מה עושים כשחברת בניית האתרים מחריבה ללקוח את ה- SEO?2018-10-31T11:29:07+00:00

האיחוד: קמפיין WhatsApp בפייסבוק

וואטסאפ ופייסבוק משיקות פיצ'ר חדש וסופסוף מאחדות כוחות!!! – מודעת תנועה ישירות למכשיר הסלולרי של העסק. המטרה – לעודד אנשים להקליק על המודעה ולהגיע ישירות למצב שליחת וואטסאפ אל המוכר – כי בכל זאת, העולם התקדם... והיום אפילו במגזר החרדי למעלה מ- 86% משתמשים במכשיר תומך בוואטסאפ, הרי גם אנחנו נעדיף לשלוח ישירות הודעה לעסק [...]

האיחוד: קמפיין WhatsApp בפייסבוק2018-11-06T15:00:40+00:00

איך עושים מחקר מילות מפתח בעזרת SEMRUSH?

עצרתם פעם לחשוב איך החליט מקדם האתרים לבחור דווקא במילות המפתח הספציפיות שמופיעות בחקר מילות המפתח שלו ובאתר שהוא מקדם? למכלול השיקולים יש היבטים רבים, במאמר הבא ננסה להבין איך אנחנו יוצרים מחקר מילות מפתח איכותי וכזה שישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר לקידום אורגני באמצעות הכלי Semrush. SEMRUSH למי שעדיין לא ערך היכרות ראשונית [...]

איך עושים מחקר מילות מפתח בעזרת SEMRUSH?2018-10-09T15:30:18+00:00

7 צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית

יומיים אחרי שהתחלתי לעבוד בקידום אתרים, התחילו להגיע השאלות מבנות משפחה וחברים. כולם רוצים עזרה בהגעה ללקוחות באינטרנט ומאמינים שזה פשוט. שמתי לב שהרבה עצמאים ובעלי עסקים קטנים רצים קודם כל לבנות אתר משלהם ואחרי זה מנסים לקדם אותו בגוגל- לרוב ללא הצלחה. בעולם האמיתי, אף אחד לא יפתח חנות לפני ביצוע בדיקות מקיפות על [...]

7 צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית2018-08-23T10:50:16+00:00

מדריך פרסום תוכן בטאבולה – TABOOLA

בעידן בו אנו צריכים לתפור למידותיו של כל גולש באינטרנט את התוכן המיועד בדיוק עבורו הופכות הפלטפורמות להמלצות תוכן לפופאלריות מתמיד, כך שהתעלמות מהן ממש לא באה בחשבון, השחקנים המרכזיים במגרש כיום הם טבולה ואאוטבריין (הישראליות) שחולשות על שטחי הפרסום בכל האתרים המובילים בארץ ובעולם. אז אחרי המדריך לפרסום מאמרים באאוטבריין 2018 – הגיע הזמן [...]

מדריך פרסום תוכן בטאבולה – TABOOLA2018-09-15T22:39:29+00:00

הכירו את גוגל אדס – כל מה שקמפיינר צריך לדעת בממשק החדש

עד היום ידענו יפה מאד להימנע מהמלבן הכחול בו הופיע  "Get more done.Try the faster AdWords" אך לפי גוגל בקרוב לא תהיה לנו ברירה ונוכל לעבוד רק דרך הממשק החדש. המעבר לממשק צריך לקרות בימים אלה ממש (יש כמה תאריכים סותרים, אבל זה יקרה בקרוב). כל מנהל קמפיינים בגוגל קיבל לאחרונה מייל מגוגל בו נכתב [...]

הכירו את גוגל אדס – כל מה שקמפיינר צריך לדעת בממשק החדש2018-08-13T12:49:00+00:00
logo
צרו איתנו קשר מיידי!
אתם לא יוצאים מכאן בידיים ריקות
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אהבתם? עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד איתנו
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מבינים עניין, ועכשיו לעבודה!
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגע לפני שאתם עוזבים
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
זהו? כבר אתם עוזבים?
עוד לא ראיתם כלום!
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם