התקשרו עכשיו! 077-9555191|info@hayde.co.il

מאמרי קידום אתרים

­
  • קידום אתרי פרלקס

קידום אתר פרלקס או infinite scroll – אפשרי בכלל?

אתם רואים אותם בכל מקום ואי אפשר להתעלם מהטרנד העיצובי שהתפשט בהדרגה אל רוב אתרי האינטרנט כיום – עיצוב פרלקס.  זה ללא ספק הטרנד הדיגיטלי המוביל בעיצוב כיום, במיוחד לאור העובדה שהוא גם תורם לחוויית משתמש נוחה. מה זה בכלל אתרי פרלקס? אתרי פרלקס במקור נועדו לתעשיית משחקי הוידאו, שם היה צורך באתרים ויזואלים ואינטראקטיביים [...]

  • Baby child with various funny poses and hands gestures isolated on white with copy space

איך מיקרו קופי ישפר את ה-SEO שלכם?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. גם האתאיסטים בינינו יכולים להזדהות עם המשפט הזה בקלות: לפעמים העוצמה והמשמעות טמונות בדברים שהם לכאורה פעוטים – מחוות, מילים, אפילו הבעות פנים. באתרי אינטרנט יש הרבה פרטים קטנים: כפתורים, טפסים, שדות חיפוש, הודעות שגיאה, הוראות שימוש; ואם אנחנו משקיעים מחשבה בעיצובם, הם יכולים לחולל באתר מהפכות של ממש. לפרטים הקטנים [...]

מתי לאחרונה עשיתם בדיקת טפילים לשרת?

עשיתם פעם בדיקת טפילים על השרתים שלכם? אני למדתי את זה בדרך הקשה. מישהו אי פעם עקב אחרי פעילויות של קרולרים (עכבישי איסוף המידע של אינדקסים) באתרים שלו? הגיע הזמן לעשות קצת סדר בנושא הטראפיק בשרת בתקופה האחרונה - בכל יום בשעה 13:00 השרת שלי, שמכיל מספר אתרי תוכן פופולריים, היה מתחיל להתנדנד וליפול מרוב [...]

  • חידושים במערכת הפרסום של פייסבוק 2017

6 פיצ'רים שאתה חייב להכיר אם אתה מפרסם בפייסבוק ב-2017

פוסט אורח של אור ממן מחברת SELLERTIP על פיצ'רים חדשים שחשוב שמנהלי קמפיינים בפייסבוק יכירו. כולנו נוטים לדבוק במה שאנחנו יודעים. בעולם השיווק ברשתות החברתיות, זה יכול להיות מסוכן. הרשתות החברתיות מתפתחות. ישנן פלטפורמות חדשות שעולות ומתפתחות - וכל הזמן משתחררים פיצ'רים חדשים. כמשווקים אנחנו חייבים לדעת מה קורה בשטח וללמוד איך להשתמש בפיתוחים החדשים. [...]

  • שיווק אתר מכירות

גם לכם יש פנטזיה לפתוח אתר מכירות ולחיות ממנו? כדאי שתקראו את המאמר הבא!

אני מראש מתנצל, אני לא רוצה לבאס אתכם או לנפץ לכם חלומות – אבל אם גם אתם, כמו רבים אחרים, חולמים להקים לעצמכם אתר מכירות ולמכור עשרות או מאות מוצרים מדי חודש – חשוב שתדעו כמה דברים על התהליך שאתם עומדים לעבור. קל מאוד לפתוח חנות – קשה מאוד להפוך אותה לעסק בתור משווק שמקדם [...]

  • SEO GAME CHANGE

תפסיקו לקדם מילות מפתח בגוגל

רעידת אדמה פקדה את גוגל ואת תעשיית ה- SEO  בשבועות האחרונים.   החל מהשבוע, באופן גורף לא ניתן יותר לראות כמות מדויקת של חיפושים לכל ביטוי בכלי מתכנן מילות מפתח של גוגל.  אז לפני שכל המקטרגים יגיעו – לא , ה- SEO  לא מת, אבל כן יש כאן שינוי גדול שצריך להפנים אותו והוא בהחלט שינוי [...]

  • seo vs ppc

אסטרטגיית SEO בעקבות שינוי פריסת תוצאות החיפוש בגוגל

בחודש פברואר האחרון גוגל שוב טרפה את הקלפים ושינתה את תצוגת תוצאות החיפוש.  לאחר בדיקות לא מעטות גוגל החליטה להסיר את כל מודעות הצד הממומנות ובמקומן להציב 3-4 תוצאות ממומנות במעלה הדף ועוד 3 תוצאות ממומנות בתחתית הדף  (סה"כ עד 7 תוצאות ממומנות בדף).  בכך יצרה גוגל מבנה תוצאות אחיד למובייל ולדסקטופ בהתאם לגישת ה- Mobile first שגוגל מאמצת. השינוי הותיר משווקים רבים ובעיקר אנשי SEO מבולבלים. חלק שוב יצאו בפוסטים על מות ה- SEO  וחלק החלו לבחון את השינויים. אז מה ההשפעות של השינויים על SEO  וכיצד מקדמי אתרים ומנהלי קמפיינים צריכים להיערך נוכח המצב החדש? […]

  • Baby games 6

החיפוש משתנה וגוגל משתנה בהתאם – מה צופן העתיד ב- SEO?

אי אפשר להתעלם מהשינויים התכופים בתוצאות החיפוש בגוגל. אנחנו פחות מרגישים את זה כמו שהשכנים ב- GOOGLE.COM  מרגישים את זה, אבל חייבים להתחיל לחשוב כמו גוגל כדי להבין לאן כל השוק הזה הולך. בעולם שבו כולנו מחוברים בכל רגע נתון דרך סמרטפונים, טאבלטים, מחשבים ולאחרונה גם אמצעים לבישים כשבדור הבא הטכנולוגיה תשתלב בכל מכשיר ביתי [...]

  • קליקבייט

למה כותרות "צומי" לא בהכרח טובות למותג שלכם?

אם אתם אנשי רשת ופייסבוק כמוני, וודאי נתקלתם לא אחת בהמון כותרות מסקרנות ומסתוריות שרצות להן בניוזפיד כל הזמן ורק מנסות למשוך אותנו לעברן ולהקליק אל עבר היעד הנכסף שייתן לנו מענה מיידי לסקרנות. המומחים ואנשי השיווק קוראים לכותרות האלה Clickbite – כותרות שנועדו להגדיל את אחוז המקליקים על המודעה (CTR). אני קורא לכותרות האלה כותרות [...]

  • 11

קידום אתרי מסחר בגוגל

קידום אתרי מסחר הוא אתגר לא פשוט, גם מהיבט ה-SEO, גם מבחינת שיפור ההמרות באופן מתמיד, אבטחת האתר, ניהול הזמנות ולקוחות ועוד. במאמר הבא נתמקד בהיבטי ה-SEO של קידום אתרי מסחר. 1. הבסיס - מחקר מילים ומתחרים כמו בכל פרוייקט SEO, ככל שהבסיס והתשתיות יהיו טובות יותר - כך הפרוייקט יוכל להתקדם טוב יותר. באתרי [...]