עמוד הבית > בלוג > מדוע חשוב לקדם את האתר שלכם אורגנית?

מדוע חשוב לקדם את האתר שלכם אורגנית?

מבחינות רבות, קידום אורגני הוא הבסיס שלכם להפגנת הנוכחות הווירטואלית העסקית שלכם, וזאת, מבלי לגרוע, ולו בשמץ, מחשיבותם של הקידום הממומן או השימוש באפיקי הפרסום האחרים הקיימים כיום ואינם חוץ מנוע החיפוש של גוגל. יתרה מכך, על רקע האופציות האחרות, מעמדו של הקידום האורגני אף הולך ומתחזק.

הפתענו אתכם?

תכף נסביר.

 

קידום אורגני מול קידום ממומן בגוגל

בתחילה, כאשר הקידום הממומן בגוגל הפציע במסגרת האופציות לפרסום וקידום, רבים ייחסו לו חשיבות מרובה, בשל יכולתו "להצניח" את העסקים המפרסמים לראש רשימת תוצאות החיפוש הראשונות בשאילתות מסוימות. ברור היה לגמרי לכולם, כי אם העסקים הללו נמצאים בראש, שם למעלה, סימן שהם הטובים והמתאימים ביותר, לא?

אז זהו, שלא… לפחות – לא בדיוק.

כי, עד מהרה התגלתה האמת, כפי שהייתה נכונה לאותו הזמן – המודעות הממומנות שנמצאו בראש תוצאות החיפוש לא העידו על העסק שמודעתו מוקמה שם שום דבר נוסף, פרט לנכונותו לשלם עבור קידום ממומן בגוגל. כך שמהר מאד, עבור חלק גדול מהגולשים, הקידום הממומן בגוגל הפסיק להרשים ולהיות אפקטיבי.

 

מדוע, בכל זאת, סייגנו זאת במילים " האמת, כפי שהייתה נכונה לאותו הזמן"?

זאת, מאחר וכשאנחנו מדברים על תחילת תקופת הקידום הממומן בגוגל, קידום מסוג זה לא היה נפוץ, לא היו עליו קופצים רבים, ורק מי שבאמת לא רצה להתעסק עם מלאכת הנמלים של קידום אורגני, ניסה לקצר תהליכים ולהגיע לראש רשימת התוצאות באמצעות התשלום עבור קידום ממומן. כיום, המצב שונה למדי, הקידום הממומן נחשב לאמצעי פרסום לגיטימי ונפוץ בתחומי עיסוק מסוימים, וקיימת תחרות רבה גם על המקומות הראשונים הממומנים. תחרות זו הביאה את גוגל להפעיל מנגנוני סינון מדויקים משלה, שמטרתם לקבוע איזה, מכל המודעות הממומנות האפשריות, תואמת ביותר לשאילתת החיפוש ולגולש המחפש.

 

למעשה, לקידום האורגני יש לפחות יתרון משמעותי אחד נוסף על פני סוגי הקידום והפרסום האחרים – הוא מאלץ אתכם באמת להשקיע באתר שלכם, הן מבחינת תכנים, הן מהבחינה הוויזואלית והן מבחינת האופטימיזציה שלו למנוע החיפוש בגוגל. הוא לא מאפשר לכם לעשות קיצורי דרך ולעגל פינות, הוא לא מאפשר לכם לקדם אתר שהוא לא טוב. כאן, כשאתם מתברגים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש – הרווחתם את מקומכם שם לגמרי ביושר, אפילו גוגל אומרת את זה!

 

בסיכומו של דבר,

כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני בגוגל, אנחנו מדברים על מיקום שהורווח ביושר בתוצאות החיפוש, תוך עמידה בתנאים הידועים והנוקשים-קמעה של גוגל.

נכון, אתם יכולים לעשות קיצור דרך ולהפגין נוכחות וירטואלית באמצעות קידום ממומן, אבל למה לכם? אם האתר שלכם טוב – תנו לו להתבלט בזכות עצמו, אם הוא גרוע – אתם חושבים שהקידום הממומן יצליח לחפות על כך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

בניית דפי נחיתה

אחד החלקים החשובים ביותר בנושא בניית אתרים הוא עיצוב ובנייה ...

צוות היידה
08.08.2011
לקריאה

כמה זמן לוקח לקדם אתר?

אחת השאלות שאנחנו שומעים הכי הרבה היא "כמה זמן לוקח ...

צוות היידה
18.02.2021
לקריאה