עמוד הבית > בלוג > איך לפרסם מודעה בגוגל?

איך לפרסם מודעה בגוגל?

אם, לפני המאמר הזה, גיגלתם קצת על פרסום בגוגל, סביר להניח כי קיבלתם המון תוצאות, חלקן כתובות, חלקן אפילו מצולמות או מוסרטות, חלקן טובות, חלקן – פחות. המאמר הזה אינו בא להתחרות באף אחת מהן, כי הוא מגיע בגישה שונה. אנחנו לא מגיעים ללמד אתכם מה צריך לכתוב ועל איזה כפתור צריך ללחוץ, אלא, כהרגלנו, אנחנו מלמדים אתכם את העקרונות שמאחורי הדברים. אותם עקרונות שלא ישתנו, גם אם גוגל תחליט להוריד פונקציה מסוימת ממערכת האדוורדס, להזיז כפתור או לשנות את צבעו. כך שאם אתם מחפשים מדריך עקרוני על פרסום בגוגל – הגעתם מקום הנכון.

 

פרסום בגוגל – מבולבלים? אנחנו לגמרי מבינים אתכם!

תאמו ציפיות והתכווננו מול המציאות – הרבה מהמפרסמים בגוגל, בעיקר בתחילת דרכם, נוטים להישבר מספר ימים לאחר העלאת הקמפיין, וזאת מאחר והם חשים כי פרסום בגוגל, לכאורה, אינו מפיק את התוצאות להן הן ציפו. כאן, חשוב להדגיש, כי על אף, כי אחד מיתרונותיה הגדולים של מערכת האדוורדס של היא כי שהמפרסמים בה מסוגלים לראות תוצאות טובות כבר מהתחלה, הגעה לתוצאות המוגדרות "טובות" עשויה לקחת, בממוצע, כשלושה חודשים. אם אתם בטוחים שהקמפיין הממומן שלכם הוא טוב, תנו לו לרוץ לפחות שלושה חודשים.

מילות מפתח (ומילות מפתח שליליות, לא פחות חשוב!) – בנייה חכמה של רשימת מונחי המפתח, אינה, בהכרח, אומרת שאתם צריכים לבחור במילות המפתח שלזכותן נפחי החיפוש הגדולים ביותר. לכן, יש צורך להשקיע את הזמן הנדרש בהגדרה של רשימת מונחי ומילות המפתח, וזאת, על בסיס מחקר מילות מפתח יצירתי ומקיף, שימוש בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל, ותוך התייחסות למילות המפתח בהן משתמשים המתחרים ולמילות המפתח השליליות (אותן מילים שמונעות את הצגת המודעות שלכם לגולשים שמחפשים אותן).

התמקדו במה שבאמת חשוב – החזר ההשקעה שלכם – אם זה לכם הפרסום הראשון בגוגל, סביר להניח שבשלב הזה (בערך אחרי מחקר מילות המפתח) כבר קלטתם שזה עומד לעלות לכם יותר ממה שחשבתם בהתחלה. באופן טבעי, ניסיתם לחפש את מילות המפתח הפופולאריות ביותר, וגיליתם שאתם מתחרים כאן בלא מעט מפרסמים, מה שאומר שהצעות המחיר לקליק תהיינה יקרות יותר. זה לא אמור להרתיע אתכם, כמובן, אבל צריך לגרום לכם להעביר את נקודת ההתייחסות לפרסום בגוגל מכמה (וממה) שאתם משקיעים, למה שאתם מקבלים עבור ההשקעה שלכם – לקוחות חדשים שמייצרים לכם הכנסה שלא הייתה מגיעה אלמלא הפרסום בגוגל. כך שכל עוד החזר ההשקעה גבוה מההוצאה שהוצאתם על הפרסום בגוגל – הפרסום רווחי לכם.

 

בשורה התחתונה

מאד חשוב להפנים כי הצלחה של קמפיין, אינה קמה (ונופלת) לפי כמות ההקלקות החודשית בלבד. יש לא מעט משתנים אותם מומלץ לנטר ולמדוד על מנת לקבוע את מידת הצלחתו של הפרסום (כדוגמת כמות החשיפות, ההוצאה הממוצעת פר קליק, יחס ההמרה, מספר ההמרות וכן הלאה. אתם לא יודעים כיצד להתמודד עם כל הפרמטרים הללו? השאירו את הפרסום בגוגל למקצוענים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

תוצאות מקומיות בגוגל מול אורגני וממומן – מי מקבל יותר הקלקות?

לפני 4 שנים כתבתי מאמר על אחוזי ההקלקות על תוצאות ...

אנידור חקק
22.10.2015
לקריאה

הקשר בין גוגל, מותגים ונאמנות-גולשים

מקדמי אתרים תמיד דנים בפרמטרים הנחוצים לדירוגים, אבל מה שבטוח ...

צוות היידה
27.10.2013
לקריאה