עמוד הבית > מאמרים > בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה

אחד החלקים החשובים ביותר בנושא בניית אתרים הוא עיצוב ובנייה של דפי נחיתה. תפקידם של דפי נחיתה לאפשר לגולש לקבל מידע קצר, נגיש וזמין עבור שאלה שהוא מפנה ויותר חשוב מכך – להניע את הגולש לפעולה.

בתהליך של בניית אתרים, ישנה שימת דגש משמעותית עבור דפי נחיתה.  הסיבות לכך:

    • עיצוב דפי נחיתה עבור מודעה פרסומית
    • בעזרת דפי נחיתה אפשר ליצור קשר
    • דרך לתמחר הקלקות
    • שיתופי פעולה

מה מכילים דפי נחיתה?

  • הפנייה אל דף התקשרות באתר
  • מידע רלוונטי על המוצר/שירות
  • פרטים ליצירת קשר
  • פרסום הנחות, קידום מכירות ומבצעים
  • להקנות יתרון תחרותי

מדוע בבניית אתרים חשוב לבנות דפי נחיתה?

עליכם להבין, לא כל דף באתר הוא דף נחיתה.  דף נחיתה הוא דף שהגולש נוחת אליו ממנוע החיפוש ובו עליו לקבל מסרים ולבצע פעולה כלשהי (הרשמה לאתר, צפייה בסרטון וכדומה).    התחרות הגבוהה בכל תחום הובילה לסיטואציה שהגולשים הפכו להיות בררניים – דבר שמוביל לנטישה מוקדמת של אתרים רבים.  עיצוב ובנייה נכונה של דפי נחיתה תשאיר את הגולשים באתר שלכם ותגדיל את הסיכוי בהמרתם והפיכתם ללקוחות.

לרוב, בניית דף נחיתה מתומחרת בנפרד מפרויקט בניית האתר. לעיתים, פונים לחברת בניית אתרים כדי שתבנה דפי נחיתה לאחר שהאתר כבר קיים ועולה הצורך להגדיל פעילות.

מה המטרה של דפי נחיתה?

ככל שהפעילות העסקית והשיווקית ענפה, כך עולה הצורך לבנות מספר דפי נחיתה. בכל דף יוצג מידע רלוונטי עבור מוצר/ שירות ספציפי.   המטרה היא לבנות דף נחיתה לכל שירות או מוצר שאנו מעוניינים לקדם באתר.

אל מי כדאי לפנות בבניית דפי נחיתה?

כיוון שמטרת דפי נחיתה היא להקנות יתרון תחרותי, מודעות שיווקית ופרסומית על חברה ומוצריה, כדאי לפנות אל אדם המוסמך בתחום השיווק. הסיבה לכך, כיוון שמדובר על דף אחד, יש צורך לחדד את המסר באופן ברור, כדי שיניע את הלקוחות לפעולה. כתיבת דפי נחיתה היא מומחיות מקצועית ולכן חשוב שהדבר יעשה על ידי אדם מנוסה בתחום. התועלת שניתן להפיק מכך, יכולה להיות גבוהה ובעלת ערך משמעותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

קמפיין ממומן בגוגל

ההתפתחות המהירה של האינטרנט הפכה אותו לאחד הכלים הפופולאריים בעולם. ...

צוות היידה
13.11.2011
לקריאה

קידום אתרי מג'נטו

אתרי חנויות (AKA E-Commerce) הם הלקוחות העיקריים לאופטימיזציה וקידום ברוב ...

אסף כהן
13.08.2019
לקריאה