עמוד הבית > מאמרים > קמפיין ממומן בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל

ההתפתחות המהירה של האינטרנט הפכה אותו לאחד הכלים הפופולאריים בעולם. מיליונים רבים משתמשים בו מדי יום. הפופולאריות הזאת גם הביאה לפיתוח טכניקות פרסום ושיווק חדשות, או אפילו של מכירות ישירות. אחת הטכניקות הללו היא של קמפיין ממומן.

מה זה קמפיין ממומן?

קמפיין ממומן הוא חלק מטכניקה של קידום אתרים בתשלום שנועד להביא לקוחות נוספים לעסק מסוים.

קמפיין ממומן יכול להתבצע באמצעות תשלום למנועי חיפוש כגון גוגל או באמצעות פרסום ממומן באתרים שונים. האינטרנט הוא כלי תקשורת, בדיוק כמו עיתונות רדיו או טלוויזיה, ואפילו יותר פופולארי מהם. בתור שכזה ניתן להשתמש בו לצורך שיווק ופרסום.  כל מי שמשתמש באינטרנט מכיר את ההודעות הללו שקופצות כל הזמן בזמן גלישה, או לפעמים מופיעות במחשב ללא התראה… אלה פשוט מודעות פרסומת שמופיעות במסגרת קמפיין ממומן.

מטרות של קמפיין ממומן

קמפיין ממומן  שואף להגדיל כמה שיותר את מספר האנשים שפונים לאתר אינטרנט של העסק במסגרת קידום אתרים.  הוא משתמש במספר אפשרויות כגון:

מתן תשלום לאתרים מסוימים כדי להפיץ מודעה בתשלום. זאת טכניקה של פרסום ממומן רגיל. ההבדל היא שהמודעה באינטרנט היא צבעונית ובדרך כלל גדולה יותר ממודעת מילים למשל. יתרון נוסף שלה הוא שפילוח נכון של השוק יכול להציבה בדיוק באתרים שהגולשים שלהם מתעניינים בתחום.

למשל אפשר לארגן במסגרת קמפיין ממומן מודעת פרסום להופעה בהיכל התרבות. המודעה תפרט את המבצעים ואולי פרטים על האירוע, יחד עם הפניה לאתר מכירות. את המודעה ניתן יהיה להציב באתרים שמתעניינים בתחום. מודעה על קונצרט קלאסי לדוגמא תוצב באתרים של חובבי מוזיקה קלאסית….

קמפיין ממומן בגוגל

גוגל מאפשר ניהול של קמפיין ממומן לצורך קידום אתרים  דרך מנוע החיפוש שלה. פרסום אתרים בגוגל מאפשר  (תמורת תשלום) לקדם עסקים לראש רשימת החיפוש בכל פעם שמוקלדת מילת החיפוש הרצויה.

במסגרת הקמפיין פותח הלקוח חשבון אדוורדס. בחשבון זה הוא קובע כמובן את מחיר הקמפיין, אבל גם את מילות החיפוש שהוא רוצה שיפנו לאתר שלו, במה שנקרא קישורים.  את התשלום גובה גוגל על פי מספר האנשים שבסופו של דבר לוחצים על הקישור.

גוגל מחפשת כל הזמן דרכים ליעל את השיטה תוך התאמתה לפלחי שוק שונים כגון שפה ואזור גיאוגרפי.

שיטה זאת היא פרסום ממומן שמביא תוצאות ישירות  ללקוח, וכל מי שמארגן מסע פרסום חייב לקחת זאת בחשבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

אופטימיזציה לאתרים – 6 סיפורי הצלחה

הבסיס לכל פעילות SEO מוצלחת זה דו"ח אופטימיזציה לאתר, מה ...

אסף כהן
22.05.2017
לקריאה

כמה עולה לקדם אתר?

כמה עולה לקדם אתר בגוגל? עולם השיווק והקידום הדיגיטלי הוא ...

צוות היידה
24.02.2021
לקריאה