עמוד הבית > מאמרים > שיווק בווידיאו

שיווק בווידיאו

שיווק באינטרנט הולך ומתעצם כשאין ספק שאחת השיטות הבולטות שיש כיום הינה שיווק בווידאו. מדובר בהמצאה נהדרת שהופכת את האינטרנט לכלי שיווקי חזק ומהיר יותר מאי פעם.

מה אומר המושג שיווק בווידיאו?

שיווק בווידיאו הוא המילה האחרונה לשיטות שיווק חדשניות. במקום לקרוא פרסומות על מוצרים על גבי לוחות מודעות או בעיתונים, אפשר לראות את המוצר שבו מתעניינים בסרטון קצרצר שמופץ באינטרנט.

מה היתרונות של שיווק בווידיאו?

היתרון בצורת שיווק זה שהוא דינאמי, צעיר ותוסס, ועל כן מושך ויעיל. המסר מועבר בצורה ישירה באמצעות סרטון לצפייה והכי חשוב: באופן קצר וקולע כך שהמסר מצליח לעבור לצרכן בצורה מיטבית ובזמן הקצר ביותר.

באמצעות שיווק בווידיאו, משווק יעיל יצליח לבדל את עצמו ממתחריו וזאת אם ישכיל להשתמש בכלי החזק הזה בתמצות ובחוכמה.  גם אדם פרטי שמעוניין לשווק בווידיאו מוזמן ויכול להעלות סרטון שכזה לאחד מאתרי הווידיאו (יו טיוב, למשל), למעשה כל אחד שאוחז במצלמה יכול לעשות זאת.

ערוץ היוטיוב של היידה

איך לייעל את השיווק בווידיאו?

היום הכול עובד מהר, לאנשים אין זמן או סבלנות להתעכב באתר או על סרטון יותר מכמה שניות. נמצא  שכל עשר שניות, 10% מהגולשים לאתר מסוים או הצופים בסרטון עוזבים אותו ומיד נכנסים לסרטון הבא. לרשות המשווק עומדות שניות בודדות על מנת להעביר את המסר שלו. במטרה להגיע למקסימום חשיפה, יש להציג את המסר או את המותג בשניות הראשונות של הסרטון. כדאי שהתוכן יהיה טוב קצר וקליט. על מנת ליצור באזז כלשהו סביב הסרטון על המשווק להשקיע תקציב על קידום באינטרנט ובכך להעלות את החשיפה ולייעל אותה.

לא לשכוח את התסריט והעריכה

תסריט נכון עבור שיווק בווידאו יכול לעשות את כל ההבדל. השחקן הראשי יכול להיות בעל העסק, לקוחות מרוצים, ידוען או "עוברי אורח" מגויסים. אפשר לבחור סיפור מקרה שהיה (מומלץ לספר סיפור אמיתי שכן – האמת עוברת בסרטון, מבחינים אם הסיפור הוא רק סיפור). לאחר צילום הסרט יש לערוך אותו.  אם מדובר על סרטון תדמיתי שיווקי, מומלץ לשכור מקצוען שיעשה זאת עבור בעל הסרטון.

רוצים להתחיל?  בואו נראה שיש לנו את הבסיס:

הקמת ערוץ יוטיוב, הגדרות ערוץ והעלאת סרטונים – את כל זה ריכזתי לכם בסרטון הבא:

3 Replies to “שיווק בווידיאו”

  1. סטוארט בן הגיב:

    פוסט מאד אינפורמטיבי וממצה.

    מה שכן, לפני שממהרים לפרסם ביו-טיוב, רצוי להגדיר לעצמך "מהו מטרת הפרסום". האם זה מיתוג, חשיפה, מכירה וכו'…
    בהתאם למטרה שלך, תדע אם בכלל שווה לפרסם דרך וידיאו או להשיאר בפלטפורמות "מסורתיות" יותר כמו רשת החיפוש של גוגל או פייסבוק.

    יוטיוב עדיין, גם היום, נחשב לשטח הפקר מבחינת מפרסמים – ויחסית לרשתות אחרות, מעט מאד מפרסמים שם. מצד שני, עובדה זו גם תורמת לכך שמחירי הפרסום מאד נמוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

שיווק מבוסס דיוור אלקטרוני – כך עושים גיוס ושימור לקוחות!

גיוס ושימור לקוחות נחשב לפעולה החשובה ביותר בכל עסק, הפעילות ...

אנידור חקק
08.05.2012
לקריאה

מתי לאחרונה עשיתם בדיקת טפילים לשרת?

עשיתם פעם בדיקת טפילים על השרתים שלכם? אני למדתי את ...

אסף כהן
30.01.2017
לקריאה