גוגל פלוס הולכת לנצח!

למה גוגל פלוס לא תמות, או: שתי פרספקטיבות חדשות בעניין גוגל פלוס

מאז שגוגל פלוס הושקה רבים הספידו אותה בטרם עת, הישוו את סיכויי ההצלחה שלה לאור הנסיונות הקודמים של גוגל בתחום החברתי כמו Buzz ו-Wave וחרצו את דינה לכשלון. רבים מהאנשים ששואלים את השאלה הזו הם למעשה אנשי שיווק באינטרנט, עובדי חברות שיווק שיש להם מחלקה דיגיטלית, חברות קידום ופרסום באינטרנט שמתמקדות בקידום אתרים אורגני, ובקמפיינים ממומנים ועד מקדמי אתרים ופרילנסרים למינהם, מנהלי מדיות חברתיות שהנושא הוא חלק מהותי מעבודתם וכיוצא באלו. במאמר הזה אני רוצה להציע שני כיווני מחשבה חדשים שאם נאמץ אותם וניישם אותם נוכל להרוויח מכך מהרבה בחינות.

הערת אגב ברורה מאליו: האנשים שמניתי לעיל, ששואלים את השאלה הקיומית של גוגל פלוס הם כנראה היחידים ששואלים את השאלה הזו. הגולשים ה"רגילים" בישראל בינתיים יודעים את התשובה: הם לא נמצאים בגוגל פלוס. אין שם שום דבר שמעניין אותם. והם צודקים. אבל:

מדוע זה טוב לנו לקדם את השימוש בגוגל פלוס על ידי חברות ואנשים מן השורה?

אם הקהל הרחב וכל החברות והארגונים היו משתמשים בגוגל פלוס, אנחנו כמשווקים באינטרנט, נותני שירותים שונים באינטרנט, רק נוכל להרוויח מכך. מדובר בעוד פלטפורמה עליה פותחים סניף חברתי לחברות, עוד פלטפורמה שמנהלי מדיה חברתית יכולים לנהל באותה קלות בה הם כבר עובדים בפייסבוק, עוד פלטפורמה שבעתיד נוכל לעשות קמפיינים ממומנים. כמו כן, יתרון ייחודי לגוגל פלוס הוא השימוש ב-+1 לטובת הגדלת כניסות אורגניות מתוצאות החיפוש.

אז עם כל היתרונות שמניתי כאן (ואולי יש עוד כמה שלא ציינתי), נשאלת השאלה מדוע גם אנחנו לא משתמשים בגוגל פלוס? מדוע אנחנו לא מבינים את היתרונות הגלומים בה? הרי בסך הכל קיבלנו פלטפורמה מצויינת מגוגל: רשת חברתית שמבחינה טכנית היא מעולה פחות או יותר ממש כמו פייסבוק. יש לה פיצ'רים טובים יותר וטובים פחות, אבל בבסיס מדובר בפלטפורמה יפה, נקיה, מזמינה.

העיקר חסר מן הספר

 

התשובה לשאלה מדוע אנשים לא שם נמצאת בגוף השאלה. פשוט כי אנשים לא שם. זה לא בגלל איך שהיא נראית ולא בגלל שפייסבוק טובים יותר במה שהם עושים. בגלל שהחברים שלי לא שם אז גם אני לא שם. וזה העיקר. רשת חברתית בלי חברים היא לא רשת חברתית. היא רשת מאוד לא חברתית.

אז איך נצליח בכל זאת לגרום לקהל הרחב בישראל, לכל החברות, לכל הלקוחות שלנו להבין את היתרונות שיש בגוגל פלוס שזמן שאנחנו בעצמנו לא גילינו את הפלוס שיש בה? אז אני רוצה להביא כעת שתי פרספקטיבות חדשות, שני כיווני מחשבה חדשים, שיגרמו לנו להסתכל בעין חדשה על הרשת החברתית של גוגל. בעקבות כך אני מאמין שהשימוש ברשת הזו יתחיל על ידי חברות הפרסום והשיווק והעובדים שלהם, חברות הקידום והמיתוג והעובדים שלהם ולאט לאט המעגלים האלו יתרחבו גם לקהל הרחב. איך אמרה שרי אריסון: "השינוי מתחיל בתוכי!"

מי שכבר שם – אנחנו אוהבים אותו!

לאחרונה דווח שגוגל פלוס נפתחו בה 150 מיליון חשבונות. ברור שרבים מן החשבונות נפתחו בשביל הסקרנות ולאחר מכן נשארו שוממים בלי סטאטוס אחד, עם מכרים שנוספו למעגלים וניתן לספור אותם על שתי כפות הידיים שלנו. ובכל זאת, ניתן לראות חברות גדולות ברמה עולמית עם נוכחות ברשת הזו שמנהלות ממש קשר עם אוהדים. הדף של בריטני ספירס הפך להיות הדף הראשון בעולם שצבר מעל מיליון אוהדים. עם זאת, גוגל פלוס ממש לא יכולה לנוח בשקט. הנה נתונים של אחוזי נתח השוק של הרשתות החברתיות המובילות. לראשונה גוגל פלוס נכנס לטופ 10 בדצמבר 2011:

googleplustop10reader

כן, גוגל פלוס זו הנקודה הכתומה שרואים בפינה הכי ימנית למטה בגרף. הנתונים נלקחו מכאן.

ומה קורה אצלנו בארץ?

קול דממה דקה. אנשים פותחים חשבונות בגוגל פלוס, משחקים עם המערכת, עם הפיצ'רים, מוסיפים כמה חברים למעגלים, כותבים סטאטוס כמו : "הלו? מישהו פה?" ולא מקבלים אף 1+ ואף תגובה. ובכל זאת, בואו ננסה לחשוב רגע מי הקהל שפתח חשבונות בגוגל פלוס ארץ? אני ואתם, הקוראים את הכתבה הזו, ולמעשה אנשים שעובדים בעיקר בשיווק באינטרנט, מתן פתרונות אינטרנט שונים וכל מי שחי אינטרנט. אני צודק, לא?

אני רוצה למנות את רשימת בעלי התפקידים האלו:

  • מקדמי אתרים
  • בוני אתרים
  • מעצבי אתרים
  • משווקים כלליים באינטרנט
  • משווקים באדוורדס
  • משווקים בפייסבוק
  • כותבי תוכן
  • מנהלי מדיות חברתיות

כמו כן נתקלתי בשני מגזינים טכנולוגיים שכבר מפרסמים את הכתבות שלהם גם בגוגל פלוס ולא רק בפייסבוק. הכוונה לדף של חורים ברשת  ולדף של News Geek.

מהנתונים הנ"ל מגיעים 2 כיווני מחשבה שיפתחו לנו את הראש ובעזרתם בעיקר אנחנו נוכל להאמין שיש עתיד לרשת החברתית החדשה, ואולי אפילו נתחיל להשתמש בה בעצמנו ואולי נתחיל להניע את כדור השלג ועוד ועוד אנשים יצטרפו כשהם יבינו שמשהו קורה שם, משהו שכדאי להם להיות חלק ממנו. למה יהיה להם כדאי? כי זה יענה להם על צורך מסויים.

פרספקטיבה חדשה מס' 1: קהל היעד כיום שנמצא בגוגל פלוס הוא קהל היעד הכי ממוקד שיש!

אין פלא ש'חורים ברשת' ו- News Geek החלו משתמשים בגוגל פלוס כעוד ערוץ בו הם יכולים לפרסם את הודעות על כתבות חדשות שהם מעלים. קהל היעד שלהם כבר נמצא שם. נכון, לא כל כך פעיל, ואפילו די רדום, אבל הוא שם. פעם בחודש מציץ לראות מה קורה, אולי מישהו חדש צירף אותנו למעגלים שלו.

מי עוד יכול לגלות שגוגל פלוס טובה בשבילו?

הסוד נמצא בפילוח קהל היעד. כבר ראינו את רשימת בעלי התפקידים למעלה. מה עוד אפשר להגיד על הקבוצה הזו? תנסו לחשוב מה אפשר למכור לכל מאפיין שאני הולך לרשום כעת, ומי מוכר את הדברים האלו:

  • בקבוצה הזו ניתן למצוא בעלי חברות מתחום האינטרנט, לעיתים בעלי עובדים ולעיתים שותפים ללא עובדים. כמו כן ניתן למצוא פרילנסרים רבים, חלקם משלבים בין עבודה בחברה לבין עבודה עצמאית.

    מה ניתן למכור להם?

    לפרילנסרים שבהם: מה דעתכם לשווק להם מערכת שליחת חשבוניות דרך שירות באינטרנט? לכל מי שהוא בעל חברה או פרילנסר שמגלגל מעל 65,000 ₪ בשנה, הם לא צריכים רואה חשבון? לבעלי החברות, מנכ"לים צעירים – מה הם צריכים? שירות אספקת דיו למשרד, ציוד משרדי באופן כללי? מוצרי אלקטרוניקה כגון מדפסת משולבת עם פקס וסורק? מיני בר של מים מינראליים, מכונת אספרסו?

  • ניתן למצוא בקבוצה הזו את כל מכלול בעלי התפקידים הקשורים למתן פתרונות אינטרנט, ממפתחי אפליקציות ועד כותבי תוכן, מבעלי חברות ועד אנשים שמחפשים עבודה בתחום. לא שווה לפתח את הקשרים האלו? אני בונה אתרים, אבל אתה כותב תוכן, בוא נעשה שיתוף פעולה! אני מקדם אתרים וקיבלתי פנייה לבצע שיווק במדיה חברתית, או.קיי. אני מכיר מישהו אליו אני מפנה את ההצעה והוא מפנה אלי הצעות של קידום אתרים. אתם מרוויחים את העובדה שאתם יכולים לספק ללקוחות שלכם את כל השירותים, והם תמיד יפנו אליכם כשהם צריכים משהו מ"האינטרנט הזה".

אבל יותר מכך: מה אפשר למכור לכל בעלי התפקידים האלו מבחינה מקצועית?

מה דעתכם על שיווק של תוכנת SEO למקדמי אתרים, כגון ניהול SEO, בדיקת מיקומים, מעקב קישורים, מחקר מתחרים וכו' הרי כל מקדם אתרים פתח חשבון בגוגל פלוס על מנת לבדוק את השפעת הקידום של ה-+1.

מעצבי אתרים, ניתן לשווק להם תוכנות עיצוב ועיבוד כאלו ואחרות, למעשה לכל תפקיד יש תוכנות יעודיות שהוא צריך או יכול לשדרג למשהו טוב יותר.

  • באופן כללי, קהל היעד הזה הוא צעיר בגילאי 28 עד 40, משכיל, בעל ממוצע הכנסה גבוה יחסית לממוצע במשק. איזה משווק לא יאהב את הקהל הזה? אז נכון, מערכת הפרסום הממומן עדיין אינה פעילה בגוגל פלוס, אבל מערכת הפרסום החברתית עובדת בדיוק כמו בפייסבוק: תפתחו דף לחברה שלכם, ותתחילו לנהל אותו כמו בפייסבוק. חברות תקשורת וגאדג'טים יקרות: כמעט לכל מי שיש חשבון בגוגל פלוס יש סמארטפון! תעשו מבצע ייחודי לחברים בדף הגוגל פלוס שלכם, תמשכו לשם תנועה תעשה לכם +1, ותתחילו לראות פתאום כניסות לאתר שלכם תוצאות החיפוש החברתיות של גוגל.

רק צריך להפעיל את הראש ולראות האם הלקוחות שלנו כיום, כדאי שתהיה להם נוכחות בגוגל פלוס. יש לי לקוח שהוא עורך דין שמתמחה בדיני אינטרנט? הוא צריך דף בגוגל פלוס. אני מקדם רואה חשבון? הוא צריך דף בגוגל פלוס. יש לי לקוח שמוכר דיו / ציוד משרדי / ריהוט משרדי? הם צריכים דף בגוגל פלוס. אם הם ייצרו סטאטוסים מעניינים, רלוונטיים לקהל היעד שלהם, מבצעים וכדומה, קהל היעד יבדוק לעיתים תכופות יותר מה קורה שם, מה ההתרחשות הזו שמתחילה להתהוות שם. והרי קהל היעד הזה, יותר מכל שאר קהלי היעד, תמיד אוהב להיות בחזית הקדמה הטכנולוגית.

אז עכשיו למעשה ברור לנו הפוטנציאל שטמון ברשת הזו גם כיום. מבצעים מיוחדים לאנשים שנמצאים שם כבר יכולים לעשות המון לטובת כל עסק שזה קהל היעד שהוא מחזר אחריו.

פרספקטיבה חדשה מס' 2: גוגל פלוס מתחילה כרשת חברתית נישתית של קולגות

את הרעיון הזה קיבלתי מדרך הפעולה של אבינש קאושיק. אבינש הוא גורו אנאליטיקס במובן החיובי של המילה גורו. אבינש הוא גם הגורו של גוגל בנושא הזה וגם עובד עבורם. ניתן לראות את אבינש מככב בבלוג של גוגל אנאליטיקס, עונה לשאלות גולשים ועוד. אבינש מוערץ על ידי רבים ומוגדר כ-Googles Web Analytics Evangelist.

קודם כל, בואו נציץ בחשבון הפייסבוק שלו. מה הייתם מצפים לראות שהוא מפרסם בפייסבוק שלו? חומרים מקצועיים? פרסומים לפוסטים שהוא מפיק? כתבות מעניינות בנושא גוגל? לא ולא. בפייסבוק הוא משתף אותנו ב… תמונות של חתולים, סרטונים משעשעים, מעניינים, שטותיים, מעוררי השראה – ולמעשה כל מה שהוא חושב שהוא ויראלי, ועם זאת, לא קשור למקצוע שלו כלל.

עכשיו נציץ לדף הגוגל פלוס שלו ונראה שם את מה שמעניין באמת. שם הוא מפרסם את הפוסטים החדשים שהוא כותב. שם הוא מעלה סטאטוסים, שכל אחד מהם הוא 300 עד 600 מילה עם תמונות. הוא ממש מתייחס לגוגל פלוס כמערכת מיקרו בלוגינג במלוא מובן המילה.

מדוע אבינש פועל באופן הזה? שתי רשתות חברתיות עם אופי פרסום שונה בכל אחת מהן. התשובה היא פשוטה: חשבון הפייסבוק שלו הוא פרטי. החשבון של גוגל פלוס אצלו הוא מקצועי בלבד. אלו שני קהלי יעד שונים מבחינתו. כמה מכם כתבתם פוסט מעניין בתחום המקצועי שלכם, פרסמתם אותו גם בפייסבוק שלכם אבל ההיענות שם הייתה דלילה? מכל החברים שלכם שם אחוז קטן (בד"כ) הוא גם שותף לדרך המקצועית שלכם. אבל בגוגל פלוס שלכם? זו ההזדמנות שלכם ליצור לכם פרופיל חברים ייחודי: חברים מהתחום המקצועי בלבד, כל מי שקשור לתחום, קולגות, בעלי חברות, בעלי אתריים מובילים, מנהלים, מנכ"לים, מנהלי רכש, בוני אתרים, מעצבים. תעקבו אחריהם, תפרסמו סטאטוסים מושכים מבחינה מקצועית ומכל בחינה אחרת. פרסמתם פוסט מעניין? קהל היעד הזה יתן לכם הרבה יותר תגובות, יכירו אתכם האנשים הנכונים. זה מה שנקרא מיתוג אישי נכון. זה מה שנקרא לברוא את עצמכם מחדש.

כמו כן, אם אנשי האינטרנט המובילים בעולם נמצאים בגוגל פלוס, אני רוצה ללמוד מהם, לשאול אותם שאלות ולקבל מהם תשובות. אחד הדברים היפים באופן כללי בעולם הרשתות החברתיות הוא שאתה יכול לפנות לכל איש בעולם ולקבל ממנו תשובה. כך יצא לי לשוחח עם אבינש בחשבון הגוגל פלוס שלו ולהזמין אותו לבקר בארץ הקטנה והיפה שלנו (הוא סרב בנימוס הודי-אמריקאי אופייני, אבל עוד נרים מתישהו איזה כנס אנאליטיקס ואולי הוא יגיע. בכל זאת, לגוגל יש בארץ שלנו מרכז פיתוח, לא?).

נחזור לעניין שלנו. אתם בטח אומרים לעצמכם, אבל ללמוד מאנשי הרוח והכלכלה המובילים בעולם אני עושה כבר דרך הפייסבוק, יש כל מיני קבוצות שאני שותף בהם, יש דפי פייסבוק של גורואים למינהם, ואפילו של מומחים אמיתיים, למה לעבור למערכת אחרת?

שתי סיבות טובות:

  1. אתם ממילא מחוברים לחשבון גוגל דרך אחד היישומים שלהם: ג'ימייל, גוגל אנאליטיקס, אדוורדס, גוגל ווב מאסטר טולס. נכון? אז למעשה הרשת החברתית החדשה הזו נמצאת תמיד במרחק קליק אחד מכם, לא?
  2. לא מעצבן אתכם לפתוח את הפייסבוק שלכם ולראות 8 סימני התראה וכולם מגיעים מתוך הקבוצות המקצועיות שאתם מחוברים אליהן? ההפרדה היא מובנית. פייסבוק זה לחברים ומשפחה. גוגל פלוס הוא המקום בו אני מתפתח מבחינה מקצועית. זה המקום ללמוד וללמד.

אז אתם בטח שואלים: "כן, אבל מה עם לינקדאין? זו הרשת החברתית להתפתחות מקצועית, לא?"

אז זהו, שלא. ללינקדאין יש חסרונות גדולים מהכיוון הזה:

  1. החסרון העיקרי שלה שהיא נורא רצינית. קורות החיים שלך שם ואתה בעיקר רוצה להרשים מעסיקים. זה לא המקום להתבדח ולבטא את עצמך כמו מי שאתה באמת. בעצם, זה רשת לפוצים בלבד.
  2. הממשק שלה באנגלית בלבד (כמו גם כל מערכת הפרסומות שלה – למה הם לא משפרים את זה?).

כך שבעצם, אם הנישה של פייסבוק זה חברים ומשפחה, ולינקדאין הנישה שלה זה מעסיקים, אזי גוגל פלוס מצאה לה נישה חדשה: קולגות מתחום האינטרנט. במידה וזה יתפוס, אזי בעתיד זה יתפתח גם לקולגות מתחומים נוספים.

אז תתחילו להשתמש יותר בגוגל פלוס, תעשו יותר +1ים על אתרים ותוצאות, תתחילו להזרים דם חדש לתוך הרשת הזאת כדי שנוכל גם ללמוד ולהתפתח מקצועית יותר, אבל גם בעיקר, שנוכל לספק בעתיד שירות נוסף ללקוחות שלנו. אנחנו רוצים הרי רק בטובתם, לא?

אם אתם חושבים שהפוסט הזה חשוב, עשו לנו פלוס אחד בבקשה גם לכתבה הזו כאן למטה, אבל גם לאתר  בדף הבית (כן, זה חלק מניסוי שאנחנו עושים לבדיקת ההשפעה של זה על הקידום החברתי). כמו כן, בקרו אותנו בדף הגוגל פלוס שלנו ועשו לנו לייק… אמממ… +1. 😀 תודה.

את המחשבות המיוחדות שלכם, תכתבו לנו כאן למטה, כדי שנוכל להמשיך את הדיון.

2017-12-04T14:52:11+00:00

אודות המחבר:

11 הערות

  1. רפי עשת - לא רק טיפול 12 בינואר 2012 , 15:02 השב

    איך מצטרפים לגוגל +?
    מה ניתן לעשות שם, מבחינת קידום העסק?

    • Kfir Lev Sinai 12 בינואר 2012 , 16:46 השב

      רפי ברוך הבא.
      איך מצטרפים? אחרי שיש לך חשבון ג'ימייל, אתה תראה בגוגל בקצה הכי ימני למעלה, את שם החשבון שלך עם פלוס. ברגע שאתה לוחץ שם אתה מגיע לדף ההרשמה לחשבון גוגל פלוס.

      מה ניתן לעשות בגוגל+ לקידום העסק שלך:
      1) אחרי שפתחת את דף העסק שלך בגוגל פלוס, תוסיף חברים. כמו שכתוב בפוסט, מן הסתם לא תמצא עובדים בתחום שלך שם, אלא בעיקר עובדי היי-טק. תקן אותי אם אני טועה, בתור מטפל בכאבי גב (הצצתי באתר שלך), נכון שעובדי היי-טק הם לקוחות טובים? מצד אחד הם קהל יעד מבוסס. מצד שני, הם יושבים על היום על המחשב וסובלים מכאבי גב. בינגו! עכשיו נשאלת השאלה מה עושים עם זה?
      2) התייחס לגוגל פלוס כעוד בלוג שלך. רק שהוא בעצם בלוג חברתי. גם במבחינת SEO זה טוב לך, כי כל מה שתכתוב שם, יופיע בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל. תן טיפים מועילים, תן ממש ערך לגולשים, כדי שיתחילו לעקוב אחריך. מה דעתך ליצור מעין תוכנית "כושר גופני" בגוגל פלוס? כל יום, תתן הצעה לרגיל של דקה שניתן לשלב במהלך היום. אם תעשה את זה, אני מיד מתחיל לעקוב אחריך שם. 🙂

  2. וובי 15 בינואר 2012 , 15:54 השב

    האמת שאני חצי כוח בתוך גוגל+, עשיתי פרופיל יש לי איזה 600 עוקבים ופתחתי דף עסקי (עדיין לא עדכנתי אותו)
    יש שם מה לעשות פשוט לא הרבה.
    אני מקווה שבאמת זה יהפוך למה שאתה אומר כי אני באופן כללי דיי מחבב את גוגל.

    • Kfir Lev Sinai 15 בינואר 2012 , 16:11 השב

      קודם כל, אם יש 600 עוקבים אחריך, זה הזמן לנהל איתם שיחה. אבל קודם כל, מי הם אותם 600 עוקבים? לקוחות? קולגות? חברים? גם וגם וגם? ברגע שתתחיל לנהל איתם שיחות רלוונטיות, והם יתחילו לעשות לך 1+ על הסטאטוסים שלך, והכי טוב, בתוך האתר שלך (שם תשים הוראות ברורות במקומות שונים ללחוץ לך על ה1+), אתה תתחיל לראות כניסות אורגניות רבות יותר לאתר שלך.

  3. […] (גוגל פלוס עומד לנצח! לימדו עוד איך להתכונן למהפיכה הקרובה שהרשת החברתית החדשה של גוגל כבר מתחילה לבצע). […]

  4. […] קטן רק במעט מהבאזז שעטף את גוגל + (ז"ל בקרוב, בניגוד לפוסט קודם שרשמנו בעבר בבלוג)  . בעיקר בשל העובדה שפתיחת החשבון מותנית, כמובן, […]

  5. […] מספר חודשים כבר כתבנו מאמר על כך שלדעתנו גוגל פלוס הולכת לנצח,  ואסף כהן מהחברה שלנו אף הקצין ואמר שפייסבוק לא תהיה […]

  6. […] ימאס מכמויות הפרסומות, הספאם ובזבוז הזמן – ויעברו לרשת חברתית אחרת או לרשת חברתית החדשה שתקום (מי אמר […]

  7. […] למדיה חברתית ולשוק החיפוש עוד לא נגמר וגוגל יודעת שאם גוגל פלוס לא תצליח – היא עשויה להפסיד […]

  8. גל צחייק 22 ביולי 2012 , 19:24 השב

    מת על גוגל+! אני עושה שם כיף חיים 🙂

  9. […] מספר חודשים כבר כתבנו מאמר על כך שלדעתנו גוגל פלוס הולכת לנצח,  ואסף כהן מהחברה שלנו אף הקצין ואמר שפייסבוק לא תהיה […]

השאר תגובה

 
אתם לא יוצאים מכאן בידיים ריקות
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אהבתם? עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד איתנו
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מבינים עניין, ועכשיו לעבודה!
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגע לפני שאתם עוזבים
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
זהו? כבר אתם עוזבים?
עוד לא ראיתם כלום!
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם