עמוד הבית > בלוג > האיחוד: קמפיין WhatsApp בפייסבוק

האיחוד: קמפיין WhatsApp בפייסבוק

וואטסאפ ופייסבוק משיקות פיצ'ר חדש וסופסוף מאחדות כוחות!!! – מודעת תנועה ישירות למכשיר הסלולרי של העסק.
המטרה – לעודד אנשים להקליק על המודעה ולהגיע ישירות למצב שליחת וואטסאפ אל המוכר –
כי בכל זאת, העולם התקדם… והיום אפילו במגזר החרדי למעלה מ- 86% משתמשים במכשיר תומך בוואטסאפ, הרי גם אנחנו נעדיף לשלוח ישירות הודעה לעסק במהירות ובקלות מהאפליקציה הכי שימושית במכשיר שלנו.

קמפיין ווטסאפ – על מה אנחנו מדברים?

בגדול על עוד אמצעי פרסום בפייסבוק, ואם להיות יותר מדויקים אז פייסבוק השיקה אפשרות חדשה במודעות קמפיינים של טראפיק (קמפיין תנועה) שעד כה האפשרויות שעמדו בפנינו היו הפנייה לאתר, לאפליקציה או לשליחת הודעה לMessenger  של פייסבוק ומהיום ניתן ללקוח לשלוח הודעה ישירות לוואטספ העסקי של החברה / בעל העסק.

איך עושים את זה?
נכנסים בחשבון המודעות (Business Manager) לדף ממנו נרצה לפרסם, נקים קמפיין "תנועה" חדש.
כאשר נלחץ המשך נקבל את המסך הבא ונלחץ על WhatsApp

רוב הסיכויים שבשלב הזה החשבון שלכם טרם מחובר לחשבון וואטספ פעיל במכשיר ולכן נבצע חיבור.
תחילה נידרש למלא מספר פלאפון שעליו יושב הוואסטפ (עדיפות לחשבון וואטספ עיסקי) – קידומת המדינה והמספר (ללא קידומת 0) ונקבל קוד אימות למכשיר.

לאחר שליחת הודעת זיהוי למספר הטלפון והכנסת הקוד שקיבלת במכשיר תתקבל הודעה אישור לחיבור מספר הוואטספ לחשבון המודעות שלכם.

במידה ותרצו לשנות את המספר הטלפון בעתיד ניתן להיכנס דרך הדף העסקי
הגדרות Whatsapp

כמובן נטרגט את קהל היעד שלנו , המיקומים שבהם נרצה שהמודעה תופיעה (במקרה הזה כמובן המודעה תופיעה אך ורק בנייד, כמו כן שאר המיקומים מוגבלים בגלל מטרת המודעה – שליחת הודעה במכשיר).

נמלא תקציב, משך הקידום ונעבור לשלב הבא.

בשלב הסופי של בניית המודעה וכתיבת התוכן השיווקי – נוכל לייצר גם מודעה דינמית בה נמלא מספר אפשרויות למשפט מניע לפעולה וקופי למודעה.
נעלה תמונה/ תמונות / וידיאו / קרוסלה (כרגיל שימו לב לגדלים הנתונים של פייסבוק).

והופ.. המודעה שלכם באוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

בניית קישורים לאתר – כל השיטות שצריך להכיר!

זה לא סוד שקישורים נחשבים לפרמטר חשוב ומכריע בדירוג אתרים ...

אנידור חקק
15.07.2012
לקריאה

זהירות! שרלטנים "מטעם גוגל" מציעים לעשות לכם קמפיין בגוגל אדוורדס

בפוסט הזה אני רוצה להתריע בפניכם בעלי החברות, מנהלי השיווק ...

צוות היידה
01.07.2012
לקריאה