עמוד הבית > כללי > אור פיאלקוב במאמר אורח: 7 כלים מתקדמים בפרסום בגוגל שאתם חייבים להכיר ב- 2021

אור פיאלקוב במאמר אורח: 7 כלים מתקדמים בפרסום בגוגל שאתם חייבים להכיר ב- 2021

פרסום ממומן בגוגל הוא כלי חשוב במיוחד, מאחר וגוגל היא המקום שבו אנשים מחפשים לענות על צורך מיידי. הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים עם מטרה ברורה והם נחושים למצוא את מה שהם מחפשים – לכן אתם חייבים לוודא שאתם נמצאים שם!   נוכחות בגוגל חשובה היום יותר מתמיד – גם אורגנית (SEO) וגם באמצעות פרסום של האתר בגוגל.

בדיוק בגלל זה, ריכזנו לכם כמה כלים שיעזרו לכם לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם.

 

פרסום בגוגל

קידום ממומן בגוגל עובד בשיטת ה-Pay Per Click, כלומר אתם משלמים רק בעבור המודעות שהגולשים בסופו של דבר הקליקו עליהן. מודעות הפרסום הממומן מופיעות בראש העמוד מעל לתוצאות האורגניות. המשמעות היא שגוגל ממקסמים את החשיפה הפוטנציאלית של כל הודעה ממומנת.

הפרסום בפלטפורמה זו מתחלק ל3 קטגוריות: פרסום ברשת החיפוש, פרסום ברשת המדיה (GDN) ופרסום ביוטיוב. במאמר זה נתמקד בשתי הקטגוריות הראשונות.

  1. פרסום ברשת החיפוש – מאפשר לכם להציג מודעה בדף החיפוש של גוגל עבור לקוח פוטנציאלי לפי מילות מפתח מסוימות שהוא יחפש.
  2. פרסום ברשת המדיה – מאפשר לכם לפרסם מודעות בתוך אתרים אחרים בעלי תנועה רבה ולהישאר בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  3. 3. פרסום ביוטיוב – מאפשר לכם ליצור קמפיינים ולנהל מודעות פרסום שיופיעו לצד הסרטונים ובמהלך הצפייה בסרטונים ביוטיוב ועל ידי כך להגיע לקהל יעד מדויק יותר.

אז אילו כלים מתקדמים אתם חייבים להכיר?

  1. מעקב המרות

מעקב המרות מאפשר לכם לדעת אם הקליקים על המודעות שלהם הובילו לפעולה מסוימת, כמו רכישה באתר, שיחה לעסק או הורדת אפליקציה (בהתאם להגדרה שביצעתם).

בהתאם לכך, תוכלו לבצע שינויים במידה ואותם קליקים לא הובילו לפעולה שרציתם, כמו שינוי בקהל היעד, בדף הנחיתה או בטופס לידים. הכלי הזה חשוב מאוד והוא נותן לכם שליטה נוספת על הקמפיינים שלכם, תוך שאתם ממקסמים את הפוטנציאל שלו.

  1. רימרקטינג לצפיות ביוטיוב

אפשר להציג מודעות מותאמות אישית למיליוני צופים ב-YouTube ובאתרים של שותפי וידאו, על סמך האינטראקציות הקודמות שלהם עם הסרטונים או עם הערוץ שלכם ב-YouTube. על ידי פעולה זו, אתם בעצם מחזקים את המסר שהעברתם לאנשים שכבר צפו בסרטונים או בערוץ שלכם.

  1. מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש – מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש מותאמות באופן אוטומטי על ידי מערכת הפרסום של גוגל למיקום שבו הן מוצגות. כל שעליכם לעשות הוא להזין כמה כותרות וכמה תיאורים אפשריים. לאחר מכן, מערכת הפרסום של גוגל כבר תטפל ביתר ותבחן באופן אוטומטי שילובים שונים של הכותרות והתיאורים שהזנתם, עד שהיא תבין איזה שילוב מוביל לביצועים הטובים ביותר. על ידי מודעה מסוג זה, התוכן מותאם באופן מדויק יותר למונחי החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים – דבר שעשוי לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם.

 

 

  1. רימרקטינג לרשת החיפוש (RLSA) – זוהי תכונה שמאפשרת לכם לבצע התאמה של קמפיינים לרשת החיפוש לאנשים שכבר ביקרו בעבר באתר שלכם. כך, אתם יכולים להתאים את הצעות המחיר ואת המודעות לאותם המבקרים, כך שהמודעות יוצגו להם כשהם מחפשים בגוגל ובאתרים של שותפי חיפוש. מאחר ואנשים אלו מדויקים יותר בשבילכם, אתם יכולים להעלות את הביד ולשלם עבורו מחיר גבוה יותר.
  2. כללים אוטומטיים – אתם יכולים להגדיר לגוגל מספר כללים אוטומטיים עבור פעולות שאתם מעוניינים שיתבצעו באופן אוטומטי מבלי שתצטרכו לגעת בקמפיין. למשל, כאשר עלות הקמפיין תגיע החודש ל-6000 ש"ח, גוגל יעצור את הפרסום. אתם בעצם קובעים לאיזה קמפיין, מה בדיוק הכללים שאתם רוצים להחיל ובאיזו תדירות.

  1. מודעות רספונסיביות לרשת המדיה – מודעות רספונסיביות ברשת המדיה הן בעצם מודעת תמונה / וידאו / גיף שמותאמת באופן אוטומטי על ידי מערכת הפרסום של גוגל למיקום שבו היא מוצגת. יש שלושה סוגים של מודעות:
  1. מודעה רספונסיבית לרשת המדיה – כדי לייצר את המודעה צריכים לוגו (ב2 גדלים) ותמונה (אפשר בגודל אחד ברוב המקרים). אין לכם שליטה על הפריסה של המודעות ואי אפשר להציג רק חלק מהמודעות. המחיר זול יחסית.
  2. מודעת תמונה / GIF לרשת המדיה – מצריכה גרפיקה מקצועית (באנרים בגדלים קבועים מראש), ניתן להחליט על הגדלים בהם תשתמשו, ניתן לעשות אופטימיזציה לפי המודעות. מחיר יחסית יקר יותר.
  3. מודעת טקסט

 

  1. קמפיינים חכמים לרשת המדיה – מדובר בקמפיין ברשת המדיה GDN. הקמפיין מופעל באופן אוטומטי, כלומר מדובר בהגדרות מעטות מהצד שלכם. הקמפיין עובד על CPS, כלומר יעד עלות המרה. חשוב להדגיש כי כל האחריות הקשורה באופטימזציה נתונה למערכת עצמה, ולכם אין שום אפשרות לשנות דברים. לכן אנחנו פחות ממליצים להשתמש באפשרות זו.

לסיכום-

במאמר זה עברנו על שבעה כלים חשובים במערכת הפרסום של גוגל שיעזרו לכם לשפר את הקמפיינים שלכם, ביניהם מעקב המרות, קמפיינים חכמים ברשת המדיה, כללים אוטומטיים ועוד. כמובן שאלו לא הכלים היחידים, לכן חשוב שתמשיכו לעקוב, להתעדכן ולהתנסות בכולם כדי להבין איזה מהכלים משפרים לכם את הביצועים וגורמים לקמפיינים שלכם להצליח.

על הכותב:


אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל, מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.

הבעלים של EasyCloud – אחסון אתרי וורדפרס, חברה שמביאה את עולם אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways  לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה

 

אנחנו אוהבים תוכן. המאמרים והמדריכים שלנו יעזרו לכם להיות אנשי דיגיטל טובים יותר. היידה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

איך להגדיל את הויראליות שלכם בפייסבוק ובמדיה חברתית או איך לגרום ליותר גולשים לעקוב אחריכם?

מהפכת המדיה החברתית כבר אותתה לכולנו שעלינו לקחת אותה ברצינות ...

אנידור חקק
14.01.2012
לקריאה

קידום אתרים בינלאומי בחו"ל: איך מקדמים אתרים בארצות הברית?

יש לכם מוצר שפונה לקהל יעד בחו"ל?  קהל היעד בישראל ...

אנידור חקק
14.01.2021
לקריאה