עמוד הבית > בלוג > קידום רופאי שיניים בגוגל

קידום רופאי שיניים בגוגל

בין אם אתם מרפאה דנטלית ותיקה, מוכרת ועם מוניטין מוערך של איכות ואמינות ובין אם רק לאחרונה יצאתם לעצמאות מקצועית ומרפאת השיניים שלכם חדשה ולא מאוד מוכרת בסביבה, אתם צריכים להיות בגוגל כדי להיות רלוונטיים ולמשוך מטופלים חדשים בצורה יעילה וברת קיימא. עבור רופאי שיניים בהחלט עדיין יש ערך לטכניקות קידום ושיווק ותיקות – למשל שיווק מפה לאוזן של מטופלים מרוצים – אבל במציאות בה כולנו מחפשים כל דבר היום באינטרנט (וזה בהחלט נכון לגבי שירותים רפואיים!), קידום רופאי שיניים בגוגל הוא הכרח להצלחה עסקית ומקצועית.

היידה דיגיטל עוסקת במכלול רחב של שירותי שיווק וקידום בגוגל ובמרחב האינטרנטי, עם ניסיון של שנים ואינספור הצלחות מוכחות עבור אתרים ועסקים. אנחנו נסייע לכם לייצר יותר תנועה לאתר ויותר מטופלים המגיעים לקבל טיפול בקליניקה ואתם תוכלו להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב, להיות רופאי שיניים מקצועיים ואיכותיים!

ראשית כל, למרות שאפשר להשיג תוצאות מסוימות גם בלי זה, ההמלצה הגורפת והכוללת היא שיהיה לקליניקה שלכם אתר אינטרנט ייעודי, איכותי וכזה אשר ימתג אתכם ויזואלית ומקצועית בחוד החנית של התחום. האתר הזה הוא בסיס הפעילות הדיגיטלית שלכם וקידום בגוגל הוא כמובן הרבה יותר אפקטיבי, משתלם ובר קיימא כאשר העוגן שלכם הוא אתר מעולה.

עמוד "העסק שלי בגוגל" לרופאי שיניים

אחד הכלים היעילים ביותר עבור עסקים בעלי אוריינטציה מקומית גיאוגרפית מובהקת הוא כלי "העסק שלי בגוגל" (Google My Business). מרפאת שיניים היא בהחלט עסק בעל אוריינטציה בעיקר מקומית, כאשר אתם פונים בעיקר לקהל מטופלים מהסביבה הגיאוגרפית הקרובה והרלוונטית עבורכם. פירוט "העסק שלי בגוגל" כולל את כל הפרטים הטכניים עבור מרפאת השיניים שלכם, כמו מיקום, טלפון, שעות פעילות, קישור לאתר וכיוצא באלו, אך גם מידע שיווקי ומיתוגי – למשל תמונות שיווקיות, הכוונה לניווט דרך גוגל מפות ואפילו ביקורות איכותיות של מטופלים.

עמוד "העסק שלי בגוגל" שלכם צריך להיות מעודכן ותקין מבחינת מיקום וכל הפרטים הרלוונטיים. כאשר בנוסף אפשר להעלות לכלי פוסטים מיוחדים לגבי מידע על פעילות המרפאה, מבצעים וכדומה. אך חשוב להגיד כי כלי זה אינו מספיק מבחינת קידום רופאי שיניים בגוגל וכי רק תהליך קידום כולל לשיפור הנראות והדירוג של האתר שלכם יוביל גם להצגת כרטיס העסק שלכם בחיפושי גוגל המתאימים.

מודעות ממומנות

המון חיפושים מבוצעים היום ישירות מהסמארטפון, כולל לשירותים רפואיים ובכללם גם טיפולי שיניים. לכן כחלק ממערך כולל של קידום מרפאת שיניים בגוגל אתם יכולים לנהל קמפיין של מודעות מובייל מיוחדות וייעודיות. כך למשל אפשר לבנות מודעות מובייל למונחי חיפוש רלוונטיים, כאשר אפשר להתקשר למרפאה ישירות מהמודעה. באותו האופן אפשר לייצר מודעות שהקלקה עליהן מחייגת למרפאה או מאפשרת ניווט ישירות אליכם לטיפול.

באופן דומה ולאו דווקא ייעודי לחיפוש מובייל, אפשר ליצור מודעות המוצגות בשירות גוגל מפות כאשר אנשים מחפשים למשל "מרפאת שיניים בסביבה". וכמובן שגם מודעות ווייז הן אופציה רלוונטית המהווה חלק מהאקו-סיסטם הענק של גוגל.

יחד עם מודעות מובייל למרפאת השיניים שלכם, בהחלט יש ערך ומקום לכלול מודעות ממומנות לחיפושי גוגל רלוונטיים לפעילות המרפאה שלכם מבחינת טיפולים ומיקום גיאוגרפי. כך אפשר להגיע לחשיפה טובה למונחי חיפוש רלוונטיים, במהירות ותוך כדי שאתם מחכים לתוצאות של תהליך קידום אורגני בגוגל. העלות היא לפי הקלקות על המודעה ועד כמה מונחי החיפוש שלכם תחרותיים.

SEO לרופאי שיניים – קידום אורגני לתוצאות יציבות

"המלך" של קידום עסקים ואתרים בגוגל הוא קידום אורגני (ידוע גם בקיצור הלועזי SEO), זאת משום שזו הדרך להביא את האתר שלכם למיקומים גבוהים ואיכותיים למונחי החיפוש החשובים ביותר עבורכם, כאשר האתר מוצג בתוצאות האורגניות ולא בצורה ממומנת של פרסומת. זה גם מייצר תנועת גולשים יציבה יותר, גם מייצר ערך מיתוגי גבוה של אתר וספק שירות אמין ואיכותי מאוד וגם בטווח הארוך זול יותר לעומת טכניקות פרסום אחרות.

קידום אורגני בגוגל לרופאי שיניים וכל סוג אחר של אתר הוא תהליך הוליסטי מקיף מאוד וכזה אשר מצריך זמן והשקעת משאבים, במיוחד עם התחום תחרותי ממילא ואם אתם אתר חדש. תהליכי קידום אורגני כוללים בניית אתר יעיל, מעוצב מעולה מבחינת תוכן, מבנה קוד וחוויית משתמש, הפצת תכנים בעלי ערך בערוצי תוכן נוספים (למשל קידום ביוטיוב, מדיה חברתית ואתרים איכותיים אחרים) ועוד מגוון רחב של מהלכים אסטרטגיים וטקטיים המיועדים לייצר מצב בו גוגל מדרג את האתר שלכם כאיכותי וסמכותי וכך להפנות אליו יותר גולשים למונחי החיפוש המתאימים.

SEO למרפאות שיניים מצריך זמן וזה לא פתרון של "זבנג וגמרנו", אבל יש פתרונות נוספים שניתן ליישם כדי לייצר לקליניקה תנועה מהירה והתוצאות של הקידום האורגני בסוף משתלמות ולחלוטין מצדיקות את ההמתנה והשקעה.

אנחנו אוהבים תוכן. המאמרים והמדריכים שלנו יעזרו לכם להיות אנשי דיגיטל טובים יותר. היידה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

האם השינויים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק משפיעים על שיווק באמצעות תוכן?

אמ;לק- הם לא,  ואסביר גם למה. אך לפני כן, תנו ...

שי עמירן
28.01.2018
לקריאה

בדיקת מהירות אתר – גוגל סרץ' קונסול

85 מילים על GSC Google Search Consoul – קונסולת החיפוש ...

יהודה גולדפילד
05.02.2020
לקריאה