עמוד הבית > כללי > קידום חנויות בגוגל

קידום חנויות בגוגל

מה הקשר בין חולצות קיץ חדשות, משלוח סל מזון מסופרמרקט ומברשת שיניים חשמלית? זו רק דוגמא לכמה מוצרים או שירותים שמישהו היה צריך לקנות השבוע, מוצרים שעבורם אותו אדם דמיוני גלש לגוגל וחיפש אותם במרחב הדיגיטלי.

עבור רוב מוחלט של האנשים כיום, כאשר הם צריכים לרכוש מוצר כלשהו הם דבר ראשון הולכים לגוגל ומתחילים לחפש, אפילו אם יש להם אתר מועדף שדרכו הם קונים מוצרים באותה קטגוריה ואפילו אם בסוף הם יצאו מהבית ויקנו את המוצר בחנות פיזית. זו רק סיבה אחת מיני רבות מדוע אם יש לכם חנות אתם זקוקים לשירות מקצועי של קידום חנויות בגוגל.

במציאות צרכנית בה יותר ויותר עסקאות עוברות להתבצע אונליין ועם תחרות הולכת וגוברת מצד אתרים קמעונאיים מחו"ל, הגולשים מחפשים מוצרים דרך גוגל ולאף אחד מהם אין זמן או סבלנות להתקדם מעבר לתוצאות החיפוש הראשונות – מה שמציף שוב ושוב את הצורך בשירות קידום חנויות בגוגל, נושא "מסובב ראשים" אשר כולל בתוכו היבטים שונים, החל מקידום אורגני (SEO) ועד קידום ממומן בחיפוש, והעולם המלא שבין שתי אסטרטגיות קידום ושיווק דיגיטלי אלו.

להבין איזה סוג קידום בגוגל אתם צריכים

כאשר אומרים קידום חנויות בגוגל, מאחורי מונח זה מסתתר עולם ומלואו של תהליכים, אפשרויות ופרקטיקות קידום. אין דין חנות גדולה, ותיקה ובעלת מוניטין ולקוחות כדין חנות חדשה המנסה לפרוץ את דרכה בשוק עסקי קשוח ודינמי, לכל חנות כזו צריך לגבש אסטרטגיית קידום עסקי מותאמת אישית ומפורטת מאוד, בהתאם למאפיינים, למהות ולמטרות.

שירות קידום חנות בגוגל לאתר מסחרי-צרכני חדש שרק עולה לאוויר וצריך לייצר מיתוג, דירוגי גוגל ולהביא תנועת גולשים רלוונטית כולל למשל תהליכים כמו גיבוש תמהיל קידום מותאם אישית הכולל התייחסות ספציפית לתוכן הנדרש, לקהלי היעד הרלוונטיים, לאופטימיזציית האתר החדש ולביצוע מהלכים אפקטיביים בסביבת גוגל. בנוסף נוכל לבצע ביצוע מחקר מתחרים מעמיק, מחקר מילות מפתח ושאר מהלכי קידום בגוגל.

לחלופין, שירות קידום חנות בגוגל לחנות ותיקה ופעילה, שכבר יש לה מוניטין מסוים וקהל לקוחות פעיל, יהי שונה בתכלית. מקרים אלו מיועדים בדר"כ לחנויות המבקשות להגדיל נפחי פעילות, לשפר ביצועים פיננסיים ולמשוך עוד לקוחות חדשים דרך חיפושי גוגל, מה שכולל לרוב גם מהלך מיתוגי עם תוכן מקצועי מעולה ובעל ערך לגולשים. קידום חנות בסגנון הזה יכול להיות אורגני וגם ממומן, כאשר המטרה היא לאתר ולמשוך לאתר החנות לקוחות "בשלים" שכבר מחפשים את המוצר שלכם ומוכנים לבצע רכישה.

6 טיפים לקידום חנויות בגוגל

כאמור, חבילה של קידום חנות בגוגל צריכה להיות מותאמת אישית לכל אתר וכל חנות באופן פרטני ולאחר ניתוח מעמיק של שלל היבטים, רק כך אפשר להגיע לביצועים איכותיים, לתוצאות רצויות וברות קיימא ולניהול נכון של תקציב הקידום שלכם. אך ישנם כמה טיפים כלליים שניתן לתת למטרת קידום חנויות בגוגל – בדגש על חנויות דיגיטליות בהן ניתן לרכוש את המוצרים דרך ממשק של חנות אינטרנטית, כי חנויות פיזיות ממש לא הולכות להיעלם אבל יותר ויותר קניות עוברות לדיגיטל וזו מגמה שרק תלך ותתעצם.

  • מחקר מילות מפתח ואופטימיזציית מונחי חיפוש – כדי שלקוחות ימצאו את החנות שלכם, אתם צריכים שמונחי החיפוש הרלוונטיים יהיו מקודמים, כי גולשים רבים מחפשים כמובן את המוצרים עצמם ולא את השם של החנות. תהליך זה כולל מחקר מתחרים, שימוש במונחי חיפוש ארוכים וספציפיים (זנב ארוך) ועוד.

  • אופטימיזציית SEO של האתר ועמודי המכירה: תהליך המסייע להשיג תנועת גולשים ממוקדת במוצרים מסוימים ורלוונטית למה שאתם מוכרים בחנות. קריטי כדי שכמה שמשאבי הקידום שאתם משקיעים ינוצלו כהלכה וכמה שיותר גולשים שיגיעו לאתר יהיו מכווננים לרכישת המוצרים שלכם. אלמנט מורכב ורחב של כולל היבטים של מילות מפתח, ארכיטקטורה של האתר, משפכי המרה, קישורים פנימיים, ממשק משתמש, מהירות טעינת דפי האתר וכן הלאה.
  • אופטימיזציה למובייל – יותר ויותר גולשים מבצעים רכישות ישירות מהסמארטפון, לכן אתר החנות שלכם חייב להיות מותאם למובייל, זה משפיע על ביצועים ומכירות ובהחלט גם על דירוג בחיפושי גוגל בסביבות מובייל.
  • תכנים מקצועיים מעולים ובעלי ערך – ברחבי האתר, בעמודי המוצר וכן במודל של תכני בלוג המתעדכנים ומתווספים באופן שוטף, כתיבת תוכן איכותי, מקצועי ובעל ערך אמיתי לגולשים – משפר משמעותית את ביצועי האתר ואת הדירוג של גוגל.
  • בניית מערך קישורים – קישורים איכותיים המפנים לאתר החנות שלכם עדיין מהווים חלק משמעותי וחשוב בקידום חנויות בגוגל. עדיפות לקישורים מתוכן איכותי מאתר סמכותי ובעל מוניטין מוערך.
  • אופטימיזציה לתמונות – לתמונות של מוצרי החנות יש השפעה אדירה על המכירות ועל האיכות הכוללת של האתר, זה כולל השפעה על דירוג החנות בגוגל. יש להשתמש בתמונות איכותיות ורלוונטיות ולבצע להן גם אופטימיזציה מוכוונת קידום בגוגל.

חנות אינטרנטית מאפשרת עולם ומלואו של אפשרויות לצמיחה עסקית ולגידול במכירות, אבל רק אם מנהלים תהליך חכם, מקצועי וארוך טווח של קידום חנויות בגוגל. רוצים לשמוע עוד ולהטיס את החנות שלכם קדימה? צרו איתנו קשר היום.

אנחנו אוהבים תוכן. המאמרים והמדריכים שלנו יעזרו לכם להיות אנשי דיגיטל טובים יותר. היידה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

גוגל וובמאסטר טול / Google webmater tool – סקירה לימודית

מאת אנידור חקק, מנכ"ל היידה. גוגל וובמאסטר טול הוא בין ...

אנידור חקק
22.08.2012
לקריאה

כל מה שצריך לדעת על עדכון Rank Brain / ראנק בריין בגוגל

אם אתם רציניים לגבי SEO וקידום אתרים מסוימים בגוגל, אתם ...

צוות היידה
12.04.2020
לקריאה