קידום אתרים של רו"ח בגוגל
הביקוש לשירותי ראיית חשבון עולה וזהו בהחלט תחום מקצועי מורכב הנמצא בעלייה מתמדת, אך גם התחרות נמצאת בעלייה – לכן אתם צריכים אתר אינטרנט איכותי, תדמיתי ואפקטיבי וגם צריכים שהגולשים ימצאו את האתר בחיפוש גוגל. כל זה אומר שאתם זקוקים לליווי מקצועי ולשירות קידום אתרי רו"ח בגוגל, מה שיוביל לגידול בלקוחות ובהיקפי העבודה וכך גם לשיפור בתוצאות הפיננסיות של העסק.
קידום אתר בגוגל – היבטים רבים להצלחה בגוגל
המונח קידום אתרים של רואי חשבון בגוגל טומן בחובו היבטים רבים להצלחה, כאשר חשוב לבנות תמהיל שירותים וקמפיינים שיהיה מדויק לאתר הספציפי ולסטטוס שלו במרחב הדיגיטלי. כך, קידום בגוגל של אתר קיים של מותג ראיית חשבון גדול ממש לא יהיה זהה לחבילת קידום לאתר חדש לגמרי של משרד רו"ח חדש שפתחתם לאחרונה. בדיוק מסיבה זו ההתאמה האישית היא קריטית, גם לניהול נכון של משאבי השיווק הדיגיטלי שלכם וגם להשגת תוצאות אופטימאליות בהתאם למקרה הפרטני שלכם בתור משרד ראיית חשבון.
ההתאמה האישית הזו של שירותי שיווק דיגיטלי וקידום אתרי רו"ח בגוגל יכולה למשל לכלול חבילה המתמקדת בלעדית בהובלת האתר למיקומים גבוהים בגוגל, למשל דרך SEO לקידום אורגני של האתר בתוצאות החיפוש, קידום ממומן דרך מודעות למילות חיפוש רלוונטיות ומובילות עבורכם ובניית כרטיס איכותי של "גוגל מי ביזנס".
מעבר לאלמנטים משמעותיים ומרכזיים אלו של קידום אתר רו"ח בגוגל, ניתן לשלב מרכיבים של בניית מותג דרך תכנים מקצועיים והתמקדות במשיכת קהלי היעד הרלוונטיים ביותר עבור משרדכם, מרכיבים מקצועיים המיועדים ספציפית לעסקים המציעים את שירותיהם לעסקים וחברות (חבילות B2B) ואלמנטים נוספים שמהותם ייעול התהליך והתוצאות של קידום אתר ראיית חשבון בגוגל והשגת תנועת גולשים רלוונטית, איכותית ויעילה כלכלית.
במירוץ למיקומים הראשונים בגוגל למונחי החיפוש הרלוונטיים למשרד רואה חשבון, אתם אינכם היחידים שרצים לעבר קו הסיום, כך שאתם צריכים להתחרות והיום בשביל תוצאות אתם חייבים להתחרות בצורה חכמה. התחרות שלכם בגוגל היא על:
- תשומת לב
- דירוגי גוגל
- טראפיק (מבקרים באתר)
- לידים – לקוחות פוטנציאליים היוצרים קשר, משאירים פרטים וכו'.
גוגל זה אחלה, אבל מה עם פלטפורמות נוספות?
כאן אנחנו מדברים ספציפית על קידום אתרים של רו"ח בגוגל, אך אתם בהחלט יכולים לשאול מה לגבי פלטפורמות תוכן ושיווק דיגיטלי נוספות, למשל פייסבוק, אינסטגרם, אתרי חדשות ותוכן וכיוצא באלו. ובכן, פלטפורמות אלו – בעיקר מדיה חברתית – בהחלט מאפשרות שיווק דיגיטלי ממוקד ויעיל ומציעות עוד כר פעולה למשווקים דיגיטליים ואתרי אינטרנט, אבל לא עבור כל סוג עסק. משרד ראיית חשבון הוא דוגמא מובהקת לעסק אשר משיג את התוצאות הטובות ביותר דווקא דרך התמקדות בקידום בגוגל, מבלי להשקיע משאבים רבים בקידום ופרסום במדיה חברתית. זאת ככל הנראה משום שכאשר אנשים וארגונים זקוקים לפתרונות מקצועיים במיוחד, הם פונים לגוגל ולא לפייסבוק או לרשתות חברתיות אחרות.
נציין לגבי אתרי תוכן וחדשות, כי אלו בהחלט יכולים לשמש אותנו בתהליך קידום אורגני בגוגל לאתר רו"ח ובתהליכי מיתוג, בעיקר לצרכי קבלת לינקים לאתר שלכם ממקור סמכותי ופופולארי וכן בניית מוניטין למותג שלכם דרך פרסום תכנים באתרים נחשבים.
8 מרכיבים מרכזיים לקידום אתר רו"ח שלכם בגוגל
כאמור, יכולים להיות היבטים שונים לשירות מותאם אישית של קידום אתר רו"ח בגוגל, בהתאם לניתוח האתר והמותג שלכם ובניית תכנית אסטרטגית מנצחת, מרכיבים עיקריים בהבאה שלכם למיקומים גבוהים בגוגל והשגת תנועת גולשים איכותית הם:
- מחקר מילות מפתח וגיבוש אסטרטגיית מילות מפתח – מונחי החיפוש המרכזיים והרלוונטיים ביותר עבורכם.
- אופטימיזציה מלאה לאתר כך שיהיה הכי יעיל לקידום אורגני בגוגל. (יש סרטון הסבר למטה)
- בניית אסטרטגיית תוכן ותכנון כתיבת תכנים מעולים ובעלי ערך, באופן שוטף, כולל יישום באתר עצמו והפצה באתרים רלוונטיים חיצוניים לצרכי בניית סמכות, מיתוג וקבלת קישורים.
- הגדרה של אנליטיקס לניתוח שלל הנתונים לגבי האתר שלכם, כדי לבצע שיפורים שוטפים ואופטימיזציה בהתאם לניתוח נתונים ותוצאות.
- אופטימיזציה לתהליכי ההמרה באתר עצמו לאחר שגולשים הגיעו אליו מחיפוש גוגל או מודעה ממומנת.
- קמפיין מודעות ממומנות ברשת החיפוש של גוגל – להיות במיקומים גבוהים למונחי חיפוש חשובים במהירות, עד שנתחיל לראות תוצאות של קידום אורגני.
- בנייה חכמה ונכונה של עמוד "העסק שלי בגוגל" – משפר ביצועים של אתרים בגוגל וחשוב לצרכי חיפוש מקומי.
- בניית מערך קישורים איכותי וסמכותי מאתרים נחשבים לאתר ראיית החשבון שלכם.
רוצים לשמוע עוד על קידום אתרי רו"ח ולהבין איך גם האתר שלכם יכול להגיע למיקומים גבוהים ואיכותיים בגוגל – צרו איתנו קשר היום.