SEO בארה"ב – קידום אתר בתחום הפארמה והתרופות

הבעיה:

הלקוח פעיל בתעשייה שאסור לעשות בה קידום ממומן.  התחרות בקידום אורגני גבוהה מאוד, מה שהוביל למיקומים נמוכים בגוגל.

מה עשינו בשבילם?

  • דו"ח אופטימיזציה – טיפלנו בבעיות שמנעו מהאתר להיסרק בצורה אופטימאלית ע"י גוגל.
  • בניית אסטרטגיית תוכן מקיפה

התוצאה:

  • בתוך שנה, כמות הכניסות האורגניות באתר גדלה פי 2!
  • כמות הפניות באתר גדלה ב- 300%!
אופטימיזציה SEO לאתר בארה"ב

סיפורי הצלחה – SEO בארה"ב

 

 

 

קידום אתר מכירות (איקומרס) בתחום הסניטריה בישראל

הבעיה:

"החלום שלי זה שתוך שנתיים אני מוכר רק באינטרנט בלי אולמות תצוגה" זה משפט שאמר לנו לקוח לפני תחילת העבודה.
אתר חדש לחלוטין בתחום הסניטריה (התחרותי) ללא וותק, ללא מיתוג עם מתחרים חזקים וותיקים מאוד.

מה עשינו בשבילם?

  • דו"ח אופטימיזציה מקיף – טיפול במבנה האתר ובהיררכיית המוצרים והקטגוריות השונות
  • שכתוב ועיבוי התכנים בדפי המוצרים והקטגוריות באתר
  • בניית פרופיל קישורים איכותי לאתר
  • הוספת "מידע מובנה" למוצרי האתר – לשיפור הנראות בתוצאות החיפוש בגוגל

התוצאה:

  • בתוך פחות משנה, עשרות ביטויים נכנסו לעמוד התוצאות הראשון בגוגל. ביטויים רבים התמקמו בשלושת התוצאות הראשונות.
  • הלקוח החליט לעצור את הפעילות בקמפיינים הממומנים (למעט רימרקטינג) ועדיין המשיך לראות עליות במכירות שהגיעו מהאתר.
  • הלקוח מתכנן לעבור למכירות אונליין בלבד
קידום אתר מכירות בישראל

תוצאות קידום אתר מכירות לאחר שנה

 

 

מעבר מאתר ישן לחדש בזירה תחרותית

הבעיה:

לקוח עם אתר מקודם מאוד בתחום הריהוט, העלה אתר חדש במהלך החגים עם מגוון עצום של תקלות אופטימיזציה שמנעו מגוגל לראות את רוב דפי האתר והעיפו את האתר מתוצאות החיפוש של גוגל בתוך פחות משבוע.  (מיותר לציין שלצערנו לא ניתנה לנו האפשרות לבדוק את האתר החדש טרם עלייתו לאוויר).

מה עשינו בשבילם?

  • במשך חודשיים תפקדנו כצוות QA מסביב לשעון וטיפלנו במגוון בעיות כמו:
    • טיפול בהפניות מהאתר הישן לחדש
    • טיפול בזמני טעינה של מעל 20 שניות לדפים הראשיים באתר
    • טיפול בדפים ואזורים שלמים באתר שלא הופיעו בשל שגיאות שרת
    • אינדוקס מחדש של כל דפי האתר ואזורי התוכן

התוצאה:

  • המכה הייתה אנושה, אך אחרי חצי שנה , לא רק שהצלחנו לחזור למיקומים המקוריים – אלא אפילו הצלחנו לשפר את התוצאות.
אופטימיזציה SEO - מעבר מאתר ישן לחדש

חצי שנה של רכבת הרים – SEO לאחר מעבר לאתר חדש

 

קמפיין ללקוח שמציע שירותי החזרי מס

הבעיה:

זירה תחרותית עם המון ספקים, בתחום אפור שנדרש בו אמון רב כדי לגייס לקוחות.  לקוח עם אתר חדש – לא מוכר ולא ממותג, פנה אלינו וביקש שנביא לו כמה שיותר פגישות רלוונטיות.

מה עשינו בשבילם?

  • קודם כל עשינו עם הלקוח תיאום ציפיות, בו הבהרנו שמדובר בתהליך רכישת אמון מול קהלי היעד.
  • התחלנו בתהליך "בישול קהלים" בו יצרנו סדרת מאמרים שתספק ערך רב לגולשים ותבנה אמון בלקוח.
  • פרסמנו את המאמרים ודאגנו שכל גולש ייחשף למספר תכנים לפני שיקבל הצעה מכירתית.

התוצאה:

  • לאחר 3 חודשים של "בישול לקוחות" – בוצע קמפיין שמציע לכל מי שעבר את התהליך (קרא את המאמרים והוריד ספרון מתנה שחילקנו). אחוזי ההמרה (לקוחות שפנו בעקבות הקמפיין) הגיעו ל- 30%!!!
בישול קהלים בהיידה - קמפיין קידום תוכן

קמפיין "בישול קהלים" – תוצאות לאחר 3 חודשי בישול

 

קידום לוקאלי ללקוח שמציע שירות באזור גיאוגרפי מצומצם

הבעיה:

"אני רוצה שאנשים באזור שלי ידעו שאני קיים", זו הבקשה מלקוח שמציע שירותים באזור ממוקד ורוצה לקבל יותר "תנועה" של לקוחות שנמצאים בסביבה.  ללקוח לא היה תקציב גבוה ולכן ביקש שנבנה פעילות ממוקדת רק לאזור בו הוא נמצא.

 

מה עשינו בשבילו?

  • פתחנו ללקוח Google my business ושיפרנו את הנראות שלו באופן שוטף בתוצאות החיפוש ובגוגל מפות – גם בעברית וגם באנגלית.
  • ביצענו אופטימיזציה לאתר והגדלנו את כמות התכנים באתר

 

התוצאה:

  • לאחר 7 חודשים – עלייה של מאות אחוזים בהופעות בתוצאות החיפוש
  • עלייה של מעל 300% בהופעות בגוגל מפות

תוצאות קידום מקומי ללקוח אחרי 7 חודשי עבודה

 

 

קידום אתר בענף התיירות (תחרותי מאוד)

הבעיה:

לקוח מתחום התיירות (אחד התחומים התחרותיים בארץ) שכבר היה מיואש והחליט לתת צ'אנס אחרון ל-SEO  לפני סגירה.

מה עשינו בשבילם?

  • ביצענו באתר אופטימיזציה מעמיקה
  • שיפורי UI – שיפרנו את המסלול שעושה הגולש עד לרכישה והוספנו יותר ערוצים ליצירת קשר עם הגולש במהלך הגלישה באתר

התוצאה:

  • עליה של כמעט 30% בהמרות האורגניות. אבל זה החלק הפחות מרגש.
  • שימו לב לעליה של כמעט 600% (!!!!) בהכנסות – וזה רק בערוץ האורגני!
    לא רק שיש יותר תנועה ויותר המרות – הגולשים רוכשים חבילות בהרבה יותר כסף מבעבר!

 

קידום אתרי תיירות

תוצאות קידום אתר – תיירות

 

קידום אתר B2B בזירה תחרותית

הבעיה:

לקוח בתחום הB2B  הגיע לאחר שדשדש בעצלתיים בגוגל, כשרוב הביטויים שלו כלל לא מופיעים בעמוד הראשון.

מה עשינו בשבילם:

  • אסטרטגיה משולבת של קידום אתר לצד קידום תכנים לקהלי יעד רלוונטיים בלינקדאין.
  • האתר עבר אופטימיזציה ממושכת ותיקון בעיות רבות שנותרו ממעבר אתר בעבר, בו לא בוצעו הפניות כראוי.
  • כחלק מהעבודה נדרשנו לעשות בדק בית רציני ולאתר עשרות דפים שנעלמו ולא הועברו לאתר החדש כראוי.
  • במקביל, ביצענו אסטרטגיית תוכן מקיפה והתמקדנו בתכנים שפונים לצרכים ולבעיות של קהלי B2B.

 

התוצאה:

  • בשנה של עבודה גדל הטראפיק האורגני ב150%!!!
    כל הביטויים שאנחנו מקדמים התברגו בראש תוצאות החיפוש – והם מניבים לו לידים איכותיים מדי יום.
  • התכנים שקודמו בלינקדאין משכו קהלי יעד רלוונטיים, שבהמשך פנו לאתר בקמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג)

 

SEO לאתר B2B

תוצאות קידום אתר B2B

 

אופטימיזציה לאתר בינלאומי – הגדלת תנועת גולשים אורגנית

הבעיה:

נציגים של חברה בינלאומית שפועלת בגרמניה, אנגליה, יפן, רוסיה, ארה"ב וישראל – הגיעו אלינו לאחר שלטענתם "לא הצליחו לפצח את האינטרנט"
האתר פעיל מ1998 ולמרות הוותק והמיתוג שלו – הטראפיק האורגני שלו היה כמה עשרות גולשים בחודש במקרה הטוב. וזאת למרות שפוטנציאל החיפושים בתחום שלו – עצום.

מה עשינו בשבילם?

עשינו לו פרויקט אופטימיזציה שלקח כמעט 3 חודשים וכלל אינספור תיקונים ושיפוצים.

במהלך הפרויקט גילינו ערימות של תקלות סריקה, בעיות נראות ושלל בעיות טכניות וליווינו את התיקונים עד שהם בוצעו בשלמותם.

 

התוצאה:

  • היום, אנחנו כחצי שנה מתום הפרויקט – תוכלו לראות את את הטירוף שחל בטראפיק של האתר.
    מאתר של כמה מאות גולשים ברבעון (3 חודשים) – למעל 85000 גולשים ברבעון!
    מנראות של כ10K חשיפות בגוגל – לכמעט מליון וחצי חשיפות בחיפושים!!!
  • וכמות הלידים מהאתר? מכמה בודדים בחודש לכמה עשרות ביום!
אופטימיזציה SEO לאתר בינלאומי

תוצאות אופטימיזציה SEO לאתר בינלאומי