עמוד הבית > כללי > קידום אתרי תיירות בגוגל

קידום אתרי תיירות בגוגל

המהפכה הדיגיטלית בתחום התיירות היא כבר מזמן עובדה מוגמרת והיא רק הולכת ומתעצמת בממדיה ובהיקפי הפעילות שהיא מייצרת לספקי תיירות מכל הסוגים ובכל העולם. אמנם עדיין קיימות סוכנויות נסיעות, אבל בפועל רוב הפעילות שלהן היא תיווך בין אנשים הרוכשים שירותי תיירות אונליין לבין ספקי השירותים השונים בישראל וברחבי העולם. המציאות בשטח היא כזו שרוב מוחלט של האנשים מבצעים החלטות ורכישות תיירותיות במדיומים דיגיטליים, מהמחשב והיום יותר ויותר ישירות דרך הסמארטפון. לכן קידום אתרי תיירות בגוגל הוא לא אופציה אלא הכרח עבור אתר תיירות שרוצה להישאר רלוונטי, למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את הפעילות העסקית.

היום זה לגמרי סביר שתיירים ונופשים ירכשו טיסות, חופשות במלונות ושאר שירותי תיירות ישר מהטלפון שלהם, בדיוק כמו שהם מאזינים למוזיקה, עושים קניות באתרים שונים ומתקשרים עם חברים ומשפחה. ולצד מנועי חיפוש לחופשות, מלונות וטיסות, הכלי שרוב האנשים מגיעים דרכו לאתרי, יעדי ושירותי תיירות הוא ללא ספק דרך חיפוש גוגל – אז אתם חייבים להיות שם במיקומים טובים ובצורה אפקטיבית! צוות היידה כאן כדי לעזור לכם להגיע ליעד ולגרום לכך שיותר תיירים יהפכו את אתר התיירות שלכם ליעד שלהם.

ראשית כל ודאו שהעסק התיירותי שלכם מופיע בצורה מסודרת ושיווקית בכלי "העסק שלי בגוגל", כמובן שרצוי לכלול גם מידע באנגלית אפילו אם האתר שלכם פונה גם לקהל ישראלי.

מודעות גוגל – PPC

אם אתם אתר תיירות חדש או שאתם בתחילת דרככם בשיווק דיגיטלי יעיל ומוכוון מטרה, בהחלט יתכן שהדרך הכי מהירה ויעילה עבורכם לייצר חשיפה דרך גוגל היא באמצעות מודעות ממומנות המופיעות לצד תוצאות חיפוש למונחים רלוונטיים עבורכם ואולי גם הצגת פרסומות מובייל ייעודיות לחיפושים מסמארטפונים ומודעות דיספליי המוצגות ברחבי רשת התוכן הענקית של גוגל ומחוץ לעמוד החיפוש.

מודעות גוגל מיושמות לרוב במודל של תשלום לכל קליק, כאשר התמחור נקבע לפי מילות מפתח ומונחי חיפוש ועד כמה תחרותי התחום ואותם ביטויים ספציפיים (עוד כמה אתרי תיירות רוצים להציג מודעה לאותו ביטוי למשל). כך ניתן להתמקם במיקום גבוה ובולט בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל, בצורה מהירה ורק עבור מונחי חיפוש רלוונטיים – מבלי הצורך לחכות חודשים רבים עד שתהליך קידום אורגני (SEO) יספק תוצאות איכותיות ויציבות. מודעות גוגל לא אמורות להחליף לחלוטין תהליך SEO לאתר שלכם אלא לשמש עוד אמצעי להשגת לידים ולקוחות דרך גוגל, או בנוסף לקידום אורגני או רק עד שהתוצאות של הקידום האורגני תגענה.

מודעות גוגל לאתרי תיירות תוצגנה כמודעות טקסט קצרות ומושכות לצד/מעל/מתחת לתוצאות החיפוש. הגולש מקליק על המודעה שלכם ומובל לדף נחיתה רלוונטי וייעודי באתר שלכם או בממשק דפי נחיתה מסוים.

יצירת תוכן תיירותי מעולה בערוצי תוכן מובילים

דרך יעילה, איכותית וממתגת לקידום אתרי תיירות בגוגל היא ליצור תוכן תיירותי מעולה ובעל ערך אמיתי, בכמה ערוצי תוכן מובילים. כך למשל אתם יכולים לכתוב תכני תיירות הקשורים לפעילותכם בבלוג ייעודי המיועד לתת מידע וערך לגולשים וגם לקדם את האתר שלכם בגוגל. בנוסף תחום שממש מתפוצץ היום מרוב פעילות, תוצאות ותכנים מדהימים הוא סרטוני תיירות המועלים ליוטיוב ודרך הטמעת סרטון באתרי תיירות. אנשים היום מחפשים תכני וידאו וקיום כאלו בהחלט יקדם אתכם מבחינת מיתוג, שיווק וגם קידום בגוגל. שימו דגש תכני וידאו איכותיים ומושקעים, עם אלמנט בידורי וכיפי ואשר מציגים את האתר או השירות התיירותי שלכם בצורה האופטימאלית, "שיבוא" לגולשים להגיע אליכם לחופשה הבאה שלהם!

קידום אורגני בגוגל לאתרי תיירות

קידום אורגני (SEO) הוא האמצעי בר הקיימא והיעיל ביותר כלכלית ושיווקית לטווח הארוך למשיכת עוד לקוחות לאתר התיירות שלכם. המשמעות הכללית היא שבאמצעות מכלול תהליכים ופעולות, אנחנו גורמים לאתר שלכם להיות מדורג כאיכותי וסמכותי ע"י גוגל והגולשים עצמם וכך הוא יוצג במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מונחי החיפוש החזקים והרלוונטיים ביותר עבורכם.

זה חשוב כי כך אתם מקבלים למעשה תנועה "בחינם" ושל גולשים שממש מחפשים את מה שיש לכם להציע. קידום אתרי תיירות בגוגל בצורה אורגנית מאפשרת גם למשוך אליכם כמה שיותר תיירים שכבר נמצאים בחופשה ומבצעים חיפושי גוגל לשירותי תיירות הקשורים לפעילותכם, אלו חיפושים בזמן אמת, הם מוכווני מטרה והם לרוב כוללים כוונה ברורה של הגולש – כך קל יותר לספק לו את מה שהוא מחפש ולהפוך אותו מגולש מתעניין ללקוח משלם.

מומלץ לנסות ליצור אתרים ייעודיים ליעדים ספציפיים – כך האתר ממוקד יותר ורלוונטי יותר למונחי החיפוש.

תוכלו לראות דוגמאות באתרים שלנו על:  נופש בברצלונהנופש בכרתים, ראש השנה באומן

בתוך קידום אורגני של אתר תיירות בגוגל נכנסים המון תהליכים, ממבנה האתר ויצירת תוכן מקצועי ואיכותי, דרך אינטראקציות חברתיות עם גולשים, קישורים נכנסים מאתרי תוכן אחרים וכן הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

איך להגדיל את הויראליות שלכם בפייסבוק ובמדיה חברתית או איך לגרום ליותר גולשים לעקוב אחריכם?

מהפכת המדיה החברתית כבר אותתה לכולנו שעלינו לקחת אותה ברצינות ...

אנידור חקק
14.01.2012
לקריאה

מדריך פרסום באאוטבריין 2023

המאמר עודכן בשנת 2023: הפרסום בפלטפורמות להמלצות תוכן רק הולך ...

אילון סבג
28.03.2018
לקריאה