עמוד הבית > בלוג > ממה מורכב מחיר קידום אתרים?

ממה מורכב מחיר קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני, תחום שנקרא גם SEO, הוא אחד האפיקים המרכזיים, הגדולים והחשובים ביותר בשיווק וקידום דיגיטלי, הדרך של אתר להגיע לנוכחות אינטרנטית יעילה ומוצלחת דרך חיפושים אורגניים של גולשים. בשנים האחרונות בהחלט יש "פיצוץ" מסוים בתחום קידום האתרים האורגני ואופטימיזציה של אתרים למנועי חיפוש, עם שלל נותני שירות, רמות של שירותים, התפתחויות מקצועיות וטכנולוגיות, הבטחות מפה ועד הודעה חדשה וכמובן תמחורים שונים. כחלק מתהליך מושכל של בחירת ספק שירותי SEO, חשוב שתבינו ממה מורכב מחיר קידום אתרים – על כך במדריך הבא.

נקודות חשובות להבנה לגבי מחיר קידום אתרים

 

כדי שתבינו מה אמור להיות כלול במחיר שירות קידום אתרים אורגני, מה לא כלול במחיר ומהן הבטחות ריקות מתוכן אמיתי המגיעות לצד תמחור נמוך בצורה מחדישה או לחלופין גבוה בצורה חסרת בסיס והיגיון, חשוב שתבינו כמה נקודות בסיס משמעותיות לכל העולם של SEO ואופטימיזציית אתר לחיפוש בגוגל.

  • קידום אתרים הוא שירות מקצועי מתמשך, לא משהו שעושים פעם אחת, לוחצים על כמה כפתורים וירטואליים והאתר שלכם פתאום במקום הראשון בגוגל. ככזה, מדובר על תהליך מושכל, סיזיפי לא אחת וכזה שלוקח זמן כדי לקבל תוצאות מעולות וברות קיימא. קידום אתרים הוא משחק לטווח הארוך, כזה שהכי משתלם בין טכניקות של שיווק דיגיטלי.
  • כיום מאוד נפוץ – ובצדק כי זהו המודל היעיל והמשתלם ביותר – שתמחור קידום אתרים יהיה בריטיינר חודשי קבוע ומוגדר. כי מדובר על תהליך מתמשך וכל חודש צריך להוסיף תוכן, לייצר קישורים, לבצע אופטימיזציות וכן הלאה כפי שמיד נסביר.

צפו בסרטון קצר של אנידור בנושא

מה כלול במחיר של שירות קידום אתרים בגוגל?

כמובן שלא כל חבילת קידום חייבת לכלול את כל המרכיבים הללו, כל מקרה לגופו וכל אתר הוא עולם ומלואו מבחינת צרכי והיקפי ה-SEO שיש לבצע כדי לספק תוצאות איכותיות וגם לעמוד ביעדי תקציב. אך אלו השירותים העיקריים שנכללים לא אחת בחבילות קידום אתרים בגוגל:

  • יצירת תכנים חדשים לאתר: מרכיב מהותי מכל תהליך SEO הוא תוכן מעולה, בעל ערך לגולשים וכזה שגדל ומוסיף עוד ועוד תוכן וערך לאתר שלכם. תוכן חדש יכול להיות למשל בחלק הבלוג של האתר, בעמודי מוצר/שירותים חדשים וכן הלאה. התוכן צריך להתאים למחקר מילות מפתח ולאסטרטגיית הקידום בכללותה.
  • קישורים נכנסים: כמות ובעיקר איכות הקישורים הנכנסים ומפנים הן גולשים והן את מנוע החיפוש של גוגל לאתר שלכם הם גורם קריטי להצלחת תהליכי קידום אתר. קישורים אלו יהיו לרוב דרך כתבות ותכנים שיש ליצור, לפרסם באתרים רלוונטיים שונים ברחבי הרשת ולקבל לאתר קישור ממילת מפתח חשובה באותו תוכן.
  • יצירת סיגנלים חברתיים: פעילויות וקישורים מפלטפורמות מדיה חברתית מהוות במקרים מסוימים גורם חשוב בקידום אתרים.
  • אופטימיזציה לאתר עצמו: מכלול היבטים טכניים של תהליכי קידום אתרים – שיפור מבנה האתר, שיפור כותרות ותגיות META, קישורים פנימיים, שיפור וייעול משפכי המרה, שיפור ביחס הקלקה וצמצום יחס נטישה של האתר, שיפור במהירות טעינת האתר, היבטים שונים של ידידותיות האתר לסביבת מובייל ועוד מגוון מהלכים בעלי השלכות קריטיות לדירוג האתר מבחינת אלגוריתם החיפוש של גוגל.
  • ניטור ובקרה של מהלכי הקידום: דרך כלים טכנולוגיים מתקדמים, כולל הפקת דו"חות מפורטים והעברת הנתונים אליכם כבעלי האתר וכחלק ממודל SEO של שקיפות מלאה.

ישנם עוד מרכיבים שונים ופרטניים של קידום אתרים, אך אלו הדברים העיקריים שאתם צריכים שיהיו בתוך חבילת הקידום שלכם ושעליהם אתם משלמים. בנוסף, בהתאם לסוג האתר, מטרות השיווק הדיגיטלי שלו ושאר אלמנטים, מחיר חבילת קידום אתרים יכולה גם לכלול הפקת תכנים שיווקיים ותדמיתיים, דחיקת תוצאות שליליות במורד תוצאות החיפוש, שירות SEO לחנויות דיגיטליות וכדומה.

 

אנחנו אוהבים תוכן. המאמרים והמדריכים שלנו יעזרו לכם להיות אנשי דיגיטל טובים יותר. היידה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

Pinterest – הרשת החברתית שכולם מדברים עליה

אחד הדברים היפים במדיה החברתית, הוא הדרך בה אנו נחשפים ...

אנידור חקק
16.02.2012
לקריאה

אסטרטגיית מיקוד – לתת לאדם הנכון, את המסר הנכון, בזמן הנכון!

  יום שלישי בערב: כל החברים מול הטלוויזיה, רבע גמר ...

אילון סבג
18.08.2017
לקריאה