איך לנטר כניסות ממנוע חיפוש התמונות של גוגל

אחרי שלמדנו איך לבצע אופטימיזציה לתמונות באתר כדי שגוגל יקדם אותן במנוע חיפוש התמונות שלו. ואחרי כמה שבועות – גם קצרנו הצלחה והגענו לשורה הראשונה בתוצאות האורגניות. אבל איך אנחנו יודעים אם המאמצים שלנו נושאים פרי?

כברירת מחדל – גוגל אנליטיקס נותן לנו את הכניסות הכלליות לאתר שלנו. האם הגיעו בחיפוש אורגני, בצורה ישירה, מרשתות חברתיות או מאתרים אחרים ברשת. וזה אחלה – אבל לא מספיק מפורט.

איך נדע אם מי שהגיע בצורה אורגנית (כלומר דרך מנוע החיפוש של גוגל) הגיע מתוצאות החיפוש או ממנוע התמונות? בשביל זה אנחנו קיימים.

קודם כל – אנחנו צריכים להחליף את קוד האנליטיקס באתר שלנו. אתרי WP  שמשתמשים בתוספי אנליטיקס למניהם – זה הזמן לכבות אותם ולעבור לעבודת הארד קור.

מכיוון שכרגע קוד האנליטיקס באתר שלכם מנטר כניסות באופן כללי – הוא לא יעיל למה שאנחנו מחפשים – ולכן אנחנו נחליף אותו בקוד קצת ארוך יותר שיודע לתת תוויות לכניסות מסוגים מסויימים:

מפאת הנוחות הקוד מצורף בקובץ TXT  ממש בלינק הזה.

אוקי, אז עכשיו האתר שלנו יודע האם הגיעו לאתר שלנו דרך גוגל תמונות. והוא יודע לתייג כל כניסה מגוגל לפי המקור שלה:

  • google – לתנועה שהגיעה ממנוע החיפוש עצמו.
  • images.google – לתנועה שהגיעה ממנוע חיפוש התמונות.
  • images.googleSerps – תנועה שמגיעה מתמונות שהוצגו בתוצאות החיפוש הטקסטואליות.

אבל איך אנחנו רואים את הנתונים האלו באנליטיקס? מזכיר לכם שוב כמה מזל יש לכם שאנחנו קיימים:

עושים זאת באמצעות Custom reports בצורה הבאה:

  • ניגשים לCustomization:
  •  1
  • בוחרים +New Custom Report
  •  2
  • נותנים Title
  •  3
  • גוללים למטה ל Filters ומגדירים:
  • Include.
  • Traffic Source -> Source
  • Regex
  • ובתיבה הריקה כותבים images.google – בדו"ח זה נראה רק כניסות שתוייגו ככניסות ממנוע חיפוש התמונות.
  •  4
  • לוחצים למטה על  SAVE וזהו.

יש לכם דו"ח על כניסות מגוגל תמונות.

חוזרים על התהליך עם דו"ח חדש מגדירים את Google ו images.googleSerps.

עכשיו – כל מה שנשאר זה לתת לגוגל כמה ימים בשביל להתחיל להכניס לכם תוצאות (בד"כ כבר למחרת תראו – במידה ויש לכם כניסות מתמונות).

על מנת לצפות בדו"ח – לוחצים על כפתור לCustomization ושם יופיעו שלוש הדוחות.

תהנו.

*הפוסט נכתב בעזרת ג'ורדי רומרו – עם עדכוני גרסאות.

2017-12-04T14:51:51+00:00

אודות המחבר:

אסף כהן, ירושלמי, נשוי ואב לשניים. מנהל פרויקטים של SEO בהיידה. בעל ניסיון עשיר בתחום המדיה הכתובה, שימש ככתב ועורך במספר מגזינים גדולים ברשת, שידר תכנית על רוק ישראלי ברדיו במשך 8 שנים. מתעסק בוורדפרס מעל מ10 שנים. מתמחה באופטימיזציה למנועי חיפוש ואוהב לפתור בעיות בוורדפרס. לאסף יש תואר שף מטעם איגוד השפים הישראלי והוא מתחזק אתר מתכונים מוביל בתחום

תגובה אחת

  1. […] איך לנתר כניסות ממנוע חיפוש התמונות של גוגל share […]

השאר תגובה

 
אתם לא יוצאים מכאן בידיים ריקות
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אהבתם? עכשיו יש לכם הזדמנות לעבוד איתנו
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מבינים עניין, ועכשיו לעבודה!
תודה! קיבלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רגע לפני שאתם עוזבים
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
זהו? כבר אתם עוזבים?
עוד לא ראיתם כלום!
תודה! קידלנו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
יש לנו הצעה שאסור לכם לפספס!!!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן בפייסבוק
  • פתרונות פרסום דיגיטלי מתקדמים
  • פתרונות תוכן מקיפים
אנחנו נותנים מענה לכל אפיקי הפרסום הדיגיטלי ברשת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם