הכל מתחיל באסטרטגיה נכונה

    • מחקר קהלים –  כל קמפיין פרסום בפייסבוק מתחיל במחקר קהלים מקיף בו נאפיין יחדיו וננתח את קהלי היעד אליהם מכוון הקמפיין.
    • מגדירים את המסר הנכון לקהל הנכון – במציאות שבה המאבק על הלקוחות שלכם גדול מתמיד – מי שיידע לכוון את המסר הנכון לקהל הנכון – יזכה בלקוח.  לאחר מחקר וניתוח קהלי היעד, מנסח קופירייטר את המסרים האפקטיביים ביותר עבור כל קהל על מנת לייצר אינטראקציה גבוהה ויותר המרות.
    • בונים לכם קהל – סוד ההצלחה בקמפיין פרסום בפייסבוק הוא היכולת שלנו לבנות עבורכם צבא עוקבים נלהב ואוהד.  בשביל לעשות את זה , צריך לבנות אסטרטגיה נכונה והדרגתית לרכישת אמון הלקוחות.  התהליך כולל אסטרטגיית תוכן, מתן מידע וערך ללקוחות, הגדלת מספר הלייקים והתמקדות בקהל רלוונטי.
    • תוכן שבאמת נותן ערך ללקוח – רוצים שכולם ידברו על המוצר שלכם? תנו לנו להפוך אותו לויראלי.  באמצעות הכותבים האיכותיים שלנו, נבנה עבורכם אסטרטגיית תוכן שתתן ערך גדול לגולשים, תגדיל את החשיפה של המותג ותמשוך יותר קהל לאתר שלכם.
    • אופטימיזציה מתקדמת – אנחנו בהיידה מאמינים למספרים (סטטיסטיקות) בלבד.  זו הסיבה שהקמפיין שלנו עובר בקרה מתמדת לבדיקה מה עובד יותר טוב?  זו הסיבה שאנו בדרך כלל נוהגים לעצב כמה דפי נחיתה שונים ובאנרים שונים עם מסרים שונים.  כך, באופן שוטף אנו נוהגים לנתח ולנתב את הכספים למודעות ודפי הנחיתה שמניבים לכם יותר המרות ולקוחות משלמים.

 

facebook-1

שירותי ניהול מדיה חברתית

  • עיצוב דף פייסבוק
  • הגדלת מספר עוקבים (קמפיין לייקים)
  • עיצוב דפי נחיתה למחשב ולמובייל, עיצוב באנרים ודפי תודה
  • הטמעת קודים למדידה – אנחנו נדאג לחבר ולמדוד את כל הקמפיינים כך שאתם תוכלו לדעת מה עובד יותר טוב ואיפה שווה להשקיע את הכסף.
  • אינטגרציה ושילוב רשתות חברתיות באתר הלקוח
  • פרסום באינסטגרם
  • קמפיינים להגדלת חשיפה ומיתוג
  • קמפיינים לאיסוף לידים והגדלת מכירות
  • קמפיין להגדלת תנועה לאתר

צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם!

אל תגידו "זה לא יעבוד לי"!   לא סתם תקציבי פרסום בפייסבוק גדלים משנה לשנה.

פייסבוק חושף אתכם לקהל חדש שזקוק לשירות שלכם אך עדיין לא מכיר אתכם!

קהל הגולשים בפייסבוק רבגוני וכולל גולשים צעירים ובני נוער, סטודנטים, מבוגרים, אנשי מקצוע וכמובן בעלי עסקים ומותגים.
החשיפה האורגנית בפייסבוק לא מספקת וכדי להגיע לחשיפה ותוצאות צריך לשלם ולבנות קמפיין שיגיע לקהלים הנכונים.  יכולות הפילוח והטרגוט בפייסבוק מאפשרות לנו לפרסם בצורה הרבה יותר מדויקת ולהגיע למגוון קהלים עם מסרים שונים.

פייסבוק = PUSH ,  גוגל = PULL

בעוד פרסום ממומן בגוגל פועל לפי מנגנון פאסיבי, בו מחכים שהגולש יקליד שאילתת חיפוש ולפיה יוצגו בפניו מודעות ממומנות רלוונטיות, בפייסבוק הפרסום נעשה באופן אקטיבי (דחיפה) – כך שאנו יכולים לדחוף את המסרים שלכם לקהל שצריך אותם אך עדיין לא מכיר אתכם.

בפייסבוק ניתן לפרסם לקהל יעד מפולח על פי אינספור מאפיינים כמו:
  • מגדר – זכר / נקבה
  • גיל
  • מיקום גיאוגרפי
  • תחביבים ותחומי עניין של המשתמשים (על מה הם עשו לייק? מה מעניין אותם?)
  • מצב זוגיות (רווק / נשוי מספר ילדים וכדומה)
  • הורים לילדים
  • מצב השכלה
  • עיסוק
  • בניית קהלים מותאמת אישית (לפי מספרי טלפון / כתובת דוא"ל)
  • קהלים דומים – פייסבוק מאפשרת לכם למצוא קהל דומה לקהל שלכם ובכך מייצרת חשיפה לקהל רלוונטי יותר
    ועוד….
שיווק בפייסבוק

אנחנו ב"היידה" מתמחים בניתוח קהלי יעד , בניית קמפיין עם מסרים מותאמים לקהלי היעד ואיסוף לידים של לקוחות רלוונטיים.

בקמפיין פרסום בפייסבוק משלמים על מה שחשוב לכם – חשיפה / הקלקות / לידים. באמצעות יכולות טרגוט מתקדמות ומגוון אפשרויות פרסום – אפשר לבדוק כל הזמן מה הדרך הטובה, היעילה והזולה ביותר להגיע לקהל שלכם.

שיטות פרסום בפייסבוק:

  • דף אוהדים – שיתוף תכנים ויצירת אינטראקציה עם הקהל שעוקב אחריכם בפייסבוק.  מבוסס על יצירת תכנים ויראליים ובעלי ערך ומתן מענה שוטף לפניות הגולשים.
  • הגדלת תנועה לאתר – קמפיין שמתמקד בהפצת תכנים ומידע רלוונטי מהאתר שלכם לקהלי יעד רלוונטיים.  המטרה: הגדלת תנועה לאתר ובהמשך הפיכה של התנועה למכירות.  בחיים לא הכל חייב להסתכם במכירה. בבנייה נכונה של אסטרטגיה שיווקית, לפעמים צריך לרכוש קודם כל את אמון הלקוחות ורק אז לנסות למכור להם!   הגדלת תנועת הגולשים מהפייסבוק לאתר גם משפיעה לאורך זמן על קידום האתר בגוגל.
  • פרסום אפליקציות בפייסבוק – רוצים להגדיל את מספר ההורדות של האפליקציה שלכם? לפייסבוק יש פתרון גם לזה!
  • פרסום באינסטגרם – אינסטגרם כידוע נרכשה על ידי פייסבוק וכיום ניתן לפרסם באינסטגרם לקהלי יעד שונים בהתאם להגדרות הפילוח והפרסום של פייסבוק.  אם יש לכם מוצר ששיווק ויזואלי מתאים עבורו (אופנה, מתכונים, מוצרי לייף סטייל וכדומה) או שאתם מנסים להגיע לקהל יעד צעיר יותר – פרסום באינסטגרם יכול להיות פתרון מעולה!
  • מודעות לידים – פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קמפיין מודעות אפקטיבי במיוחד שחוסך את ההפניה של הגולש לאתר. למעשה, לאחר הקלקה על מודעת הפרסום שלכם – אוטומטית נפתח טופס לידים שמבקש מהגולש לאשר את הפרטים שלו (שם,מייל,טלפון של המשתמש שכבר יש לפייסבוק גישה אליהם).  מדובר בתהליך קצר ומהיר יותר – שמניסיון עשוי להגדיל משמעותית את כמות הלידים ולהוריד את המחיר לליד.
  • מודעות קרוסלה – מחפשים דרך לפנות לאותו קהל עם כמה מסרים שונים?  קמפיין מודעות קרוסלה מאפשר לכם לפנות לקהל שלכם בדרך ויזואלית ואפקטיבית במיוחד שמייצרת המרות רבות.
  • קופונים – Facebook Offer מציע לכם הזדמנות לקדם את העסק שלכם באמצעות קופונים והצעות מיוחדות אשר ניתנות לרכישה אונליין.
  • רימרקטינג – לדעת משווקים רבים, השיטה האפקטיבית והיעילה ביותר לפרסום כיום.  פרסום רימרקטינג מאפשר לכם "לרדוף" אחרי גולשים שהיו באתר ובדפי הנחיתה שלכם.  כך אתם פונים לקהל שכבר מכיר אתכם והסיכוי למכירה גבוה יותר.