עמוד הבית > בלוג > השדרוגים בפלטפורמת Outbrain: פורמטים חדשים של מודעות ו-Real Time דשבורד

השדרוגים בפלטפורמת Outbrain: פורמטים חדשים של מודעות ו-Real Time דשבורד

לפני פחות משנה הודיעו ענקיות ההיי-טק Taboola ו-Outbrain ששולטות באופן כמעט בלעדי על תחום המלצות התוכן בישראל על מיזוג, החיבור ביניהן היה די מתבקש והן יפעלו תחת המותג של טבולה, אבל עד שהחיבור יצא לפועל, באאוטבריין ממשיכים לשדרג את מערכת הפרסום ומציגים חידושים מעניינים מאוד.

ראשית, אם אתם לא בטוחים איך נראות פלטפורמות להמלצות תוכן, או שאתם מעוניינים להכיר את אפשרויות הקידום באאוטבריין/קידום בטאבולה אתם מוזמנים להיכנס למדריכים מפורטים שינחו אתכם צעד אחר צעד עם התייחסות לכל האפשרויות והפרמטרים הקיימים במערכות.

מדריך פרסום באאוטבריין

מדריך פרסום ב-TABOOLA

מדריך פרסום ב-OUTBRAIN FOCUS

איך לגרום ליותר גולשים להקליק על המאמרים שלכם בטבולה ואאוטבריין?

החידושים האחרונים באאוטבריין:

אז אחרי שעברנו על מאמרי העבר, בואו נתקדם אל עבר החידושים האחרונים שמציגה המערכת ומשדרגים את אפשרויות הפרסום.

מודעות קרוסלה:

אתם בטח מכירים את זה מפייסבוק, מודעה שנגללת הצידה שמאלה וימינה ומציגה עבורכם מספר מוצרים, שירותים וכו'. מאוד אפקטיבי וחוסך מודעות במידה ויש לכם כמה מוצרים שאתם מוכרים ורוצים להציג לקהל שלכם.

איך יוצרים מודעה כזאת?

התהליך פשוט מאוד בדומה לקמפיין רגיל, אתם בוחרים את מטרת הקמפיין שמופיעה למעלה בהתאם לצורך שלכם ולאחר מכן במקום SINGLE לוחצים על האפשרות שמסומנת בתמונה (Carousel).

בשלב הבא ממלאים את שאר הפרטים (תקציב, קהלים, זמנים וכו') –אם בשלב הזה משהו לא מובן אתם יכולים לחזור למאמרים שמופיעים למעלה וינחו אתכם כיצד לטרגט קהלים, לבחור זמני קמפיין או תקציב.

הלשונית הבאה כבר תפנה אתכם לקרייאטיב של המודעה, כלומר בחירת התמונות שיופיעו בקרוסלה ובחירת הכותרות לצד כל תמונה.

איך זה נראה בפועל?

App installs

חידוש נוסף הוא האפשרות לקדם ולפרסם אפליקציות להורדה, המודעה תהיה מלווה בכפתור CALL TO ACTION (כפתור הנעה לפעולה) שיזמין את הגולשים להוריד את האפליקציה ובעצם יהווה קישור ישיר, דבר שיכול להשפיע מאוד על תוצאות הצלחת הקמפיין וכמות ההורדות של האפליקציה.

איך יוצרים מודעה כזאת?

איך זה נראה בפועל?

חידושים שיכנסו בקרוב:

את החידושים למעלה כבר עכשיו תוכלו ליישם, אבל בקרוב (כרגע נמצא בגרסת בטא) באאוטבריין יציגו עבורכם גם Real-Time Dashboard, זה לא מחליף את מסך הנתונים שהיה עד היום אלא בא כתוספת לניתוח הנתונים בזמן אמת.

במסך תוכלו לראות את החשיפות בזמן אמת, את אחוז ה-CTR (אחוז המקליקים על המודעה שלכם מתוך סך הנחשפים), כמות התקציב שניצלתם עד כה, כמות הקלקות על המודעה ועוד (אפשר לצפות בנתונים בדשבורד, שעה, 6 שעות ויום שלם אחורה).

אין ספק שהמסך הזה יעניק לכם שליטה גבוהה יותר בתוצאות הקמפיין, בעיקר כאשר אתם מחליטים לשנות ביד ורוצים לראות תוצאות מיידיות ולא לחכות עד שהמערכת תתעדכן.

אאוטבריין מאפשרים לפתוח את הפיצ'ר כרגע רק לאחר בקשה ובתנאי שההוצאה החודשית היא מעל 10 אלף דולר, כלומר כרגע זה יתאפשר ללקוחות גדולים ופחות לעסקים קטנים.

אילון סבג, מנהל התוכן בחברת היידה ו-AD-media. הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים עם התמחות בשפות תכנות שונות, ובנוסף הוא בוגר תואר ראשון בפוליטיקה ותקשורת. בצבא שירת ביחידה מודיעינית של חיל האוויר ואף המשיך לשירות קבע במשך שנה וחצי, השירות כלל הדרכה ועבודה מול צוותי אוויר עם מערכות מחשוב מתקדמות, אילון חובב ספורט ובעיקר כדורגל וטניס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

כך תשתמשו ותכינו סטיקרים / מדבקות ל-WhatsApp מהגלריה שלכם

לאחר שב- Whatsapp הוסיפו עידכונים חדשים לפני כחצי שנה בהם ...

נוי בר
11.11.2018
לקריאה

כותרות H1..H6 – איך הן משפיעות על קידום בגוגל

הידעתם כי 80% מתוצאות החיפוש בעמוד הראשון של גוגל משתמשות ...

צוות היידה
07.10.2019
לקריאה