עמוד הבית > פרסום ממומן > קידום לוקאלי ב-Easy – למה לפתוח כרטיס עסק במערכת איזי ולמה כדאי לקדם באיזי?

קידום לוקאלי ב-Easy – למה לפתוח כרטיס עסק במערכת איזי ולמה כדאי לקדם באיזי?

בעל עסק עם חנות מקומית או רשת חנויות פיזיות?
אין ספק שכדי לפתח מותג מקומי או להכניס לעסק לקוחות חדשים מהסביבה הגיאוגרפית שלכם – יש צורך בפרסום המבוסס על המיקום שלך.
בעבר המקומונים והפליירים הם אלה שעשו את העבודה בקידום וחשיפה אזורית, אבל מאז שהדיגיטל נכנס בעוצמה לחיינו גם הפרסום המקומי מצא את הנישה שלו בקידום המבוסס מיקום.

קידום לוקאלי אפשר לעשות בדרכים רבות ובפלטפורמות שונות – כמו למשל על ידי הקמת קמפיין לוקאלי בפייסבוק, כרטיס עסק מקומי בגוגל (המדריך המלא ל- Google My Business), פרסום בוויז ועוד.

במאמר זה נלמד על קידום לוקאלי באיזי

למה חשוב שתהיה בEasy?

אפליקציית איזי הפכה לפופולרית יותר ויותר בחודשים האחרונים וזאת בעקבות פרסום אינטנסיבי של החברה שנכנסה לחיינו דרך הרשתות החברתיות ופלטפורמות המדיה השונות.
יותר ויותר אנשים רואים באפליקציה זו פתרון מושלם עבור חיפוש לוקאלי – עיקר החיפושים הם במציאת חנות / מסעדה וכדומה בעיקר בערים או מקומות שהאנשים מתארחים בהם – נניח תושב ירושלים שמגיע לפתח תקווה ומעוניין לחפש מסעדה או בר או אפילו חנות חיות.

המתחרה העיקרי המספק שירותים דומים הוא
Google Maps או Waze – השירותים של גוגל.  פייסבוק פחות משמשת לחיפושים אקטיביים של גולשים.
היתרון העיקרי עבור עסקים מקומיים היא החשיפה המקומית בקרב משתמשים אקטיביים שנמצאים לרוב בשלב הרכישה הסופי – הם יודעים מה הם רוצים לקנות אבל לא יודעים עדיין איפה ניתן לקנות בסביבה הקרובה שלהם.

רוב האנשים שיחפשו באיזי לא בהכרח יחפשו את המותגים המוכרים שלרוב גם ידועים במיקומם הגיאוגרפי (כמו מסעדה מוכרת או רשת חנויות של מותג הנמצא נניח בקניונים או מרכזי הקניות הגדולים בארץ).  במקרה כזה יש הזדמנות נהדרת לבעלי עסקים קטנים שמתבססים על האוכלוסייה הסובבת את העסק ולארגון ש"חי" על הפרסום הזה.

אז מאיפה מתחילים?

שלב ראשון:

איך מוסיפים עסק חדש לאיזי – פרסום חינם בEasy?

יש סיכוי שלעסק שלכם כבר נפתח כרטיס עסק באיזי, בעיקר בהתבסס על פרסום של משתמשי איזי או משיכה של מידע מהרשת, ולכן ראשית נחפש את שם העסק שלנו –
במידה ומצאנו את בית העסק שלנו וקיים עבורו כבר כרטיס עסק נלחץ על "תפוס בעלות" במידה ולא נפתח כרטיס עסק חדש.

אם העסק כבר קיים – נבצע 'תפיסת בעלות' על ידי אימות פרטי העסק ואימות ההזדהות שלנו מול המערכת כבעלי העסק, לאחר מכן נוכל לערוך את פרטי העסק שכבר התווספו לדף ולתקן במידה וקיימות שגיאות בפרטים.

אם העסק עוד לא קיים במערכת נפתח כרטיס עסק חדש

שימו לב שהשם לא ארוך מדיי או לא ברור!

לאחר מכן תשלח אליכם בקשת אימות באמצעות הודעה קולית למספר הטלפון שציינתם.
בעלי מרכזיות ושאר האנשים שנתקלים בבעיה לקבל את ההודעה הקולית יכולים לפנות לתמיכה ולקבל אמצעי אחר לאימות בעלות על העסק שלהם (ניתן לשלוח לתמיכה שלל מסמכים המאמתים את בעלותכם על החברה).

בשלב הבא עליכם להגדיר את העסק שלכם – סיווג ראשי, סיווגים משניים על פי הנושאים בהם העסק שלכם עובד ויכול להיות רלוונטי לאנשים שמחפשים את התחומים הללו, מאפיינים רלוונטים, שעות פתיחה, כתובת מדויקת, תמונות מתוך העסק ועוד.

תוכלו גם לצפות בביקורות על העסק שלכם בשלושה קריטריונים שונים : ביקורות באיזי, ביקורות שנאספו מהרשת וביקורות מומחים.

יש לכם מספר עסקים או מספר סניפים? במסך הבאה תוכלו לראות את כל העסקים ברשותכם ולדפדף ביניהם לפי הצורך.

פרסום ממומן באיזי

בשונה מקידום ממומן בגוגל או בפייסבוק, יצירת מודעת הקידום לעסק נוצרת אוטומטית ע"י המערכת של איזי.
המודעה תציג את פרטי העסק – שם העסק, מיקום, שעות פעילות האם יש ביקורות וכדומה, בראש רשימת החיפושים כאשר מחפשים חיפושים רלוונטים לעסק שלך ולפי מיקום הגולש.

דגשים נוספים:

  • תקציב הפרסום נקבע על ידי בעל העסק, אין התחייבות וניתן לעצור את הפרסום בכל עת.
  • התקציב החודשי המינימלי עומד על 180 ₪ + מע"מ – ברגע שמגיעים לסכום שנקבע לאותו חודש, הפרסום עוצר ומתחדש אוטומטי בתחילת כל חודש.
  • התשלום יקבע בהתאם למספר הפעולות האיכותיות שנעשו בדף העסק באותו חודש נוכחי למשל התקשרות לבית העסק, קבלת מסלול לעסק וכדומה.
  • כאשר מבצעים פרסום ממומן באיזי מקבלים גם גישה לסטטיסטיקות מתקדמות, קידום העסק בעמודים מתחרים וכדומה.

במידה ותחליטו לקדם את העסק שלכם, תוכלו לקבל מהמערכת של איזי הערכה לסכום המומלץ עבורכם בהתאם לתחום ולכמות הגולשים שאיזי מעריכה שתצליח לחשוף את העסק שלכם.
כמו כן, הם יתנו לכם הערכה לכמות פעולות ותוכלו להנות מהטבות של מפרסם באיזי כמו דף עסק ללא פרסומות, גישה לסטטיסטיקות מורחבות יותר בנוגע לעסק שלכם ועוד.

במסך הבא תצטרכו להזין את פרטי האשראי שלכם וזהו – אתם בפנים והקידום מתחיל!

מרגישים שחסר לכם עוד מידע בנושא?
מעוניינים לשמוע עוד בנושא קידום ברשתות החברתיות?
פנו אלינו או הירשמו לניוזלטר שלנו ותוכלו לקבל עידכונים לפני כולם וספרוני הדרכה ללא עלות!

6 Replies to “קידום לוקאלי ב-Easy – למה לפתוח כרטיס עסק במערכת איזי ולמה כדאי לקדם באיזי?”

  1. טבק עבודי הגיב:

    לא יותר פשוט ויעיל לפתוח כרטיס באתר בין לאומי גדול כלשהו? למשל משהו כמו TUMBLR או משהו עם יותר קהל מאשר איזי… לא עדיף לחלוטין במאה אחוז ומייתר את הכרטיסיה של איזי בכל מקרה?

    1. anidor hakak הגיב:

      א' לא סותר את ב'.
      TUMBLR זו מערכת אחת ואיזי זו מערכת אחרת. אם אתה רוצה להגדיל נוכחות בישראל ולהופיע מול קהל יעד שמחפש באפליקציה – כדאי לפתוח גם כרטיס עסק באיזי

  2. דינה אייזק הגיב:

    מה קורה במקרה בו מסרת פרטי כרטיס אשראי לאיזי אבל לא אישרת שום פעולה של קידום או פרסום? האם הם זכאים לחייב לפי הבנתם, גם אם לא סיכמת תקציב או הסכמת לפרסום הממומן?

  3. אנחנו מאמינים שכמו בכל מערכת פרסום – כל עוד לא אישרת ונתת הרשאה לחיוב אין החברה ראשית לגבות כספים על דעת עצמה. שימי לב אם במעמד מסירת פרטי כרטיס האשראי את מסכימה לתנאי הפרסום ומאשרת פעולה של קידום העסק וכו'…

  4. יוסי הגיב:

    תזהרו, איזי לא מאפשרים לשנות שום דבר, כולל תגובות שקריות שנכתבות עליכם בקלות יתרה, זה קרה לי, שום דבר לא עזר לי, רציתי שימחקו אותי מאפליקצית איזי ונציגה בשם חן לא הסכימה למחוק אותי או את הצגובה המכפישה, אפילו לא אמתו שיש צדק בתגובה מכפישה, חשבתי שזה העסק שלי 35 שנים, אבל התברר לי שאיזי עושים בו מה שהם רוצים. מצטער שאשרתי אותם, טעות חיי

  5. שוקי מלכה הגיב:

    לוקחים כסף לפי ,סטטיסטיקות לפי כמות צפיות בפרופיל העיסקי ממש גנבה שבוע וחצי לקוח של איזי גבו ממני 350 שקל לא קיבלתי דרכם אפילו לא שיחה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לנו עוד מאמרים מעולים

קידום אתרי מסחר בגוגל

קידום אתרי מסחר הוא אתגר לא פשוט, גם מהיבט ה-SEO, ...

צוות היידה
05.12.2015
לקריאה

איך מעבירים אתר וורדפרס לשרת אחר?

הרבה פעמים יש לנו צורך להעברת אתר בין שרתים. בין ...

אסף כהן
25.10.2012
לקריאה